zazaza Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 mina ä hemska. kvarsittning för att tappa en penna under en lektion och minsta ord man säger=uppskrivning väldigt hemska.jag har ingen favorit lärare men dom är rätt så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Tycker att alla lärare är bra änsålänge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Inga bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Hade kör idag på min lunchrast. Flera från klassen ar också där - så vi gick & åt efter kören ( våran SO lektion började då, men man måste ju äta lixom). Iallfall, när vi alla hade ätit färdigt så gick vi till våra skåp & tog ut böckerna & så vidare gick vi till lektionen. Fast ja, jag var ju tvungen att göra mina behov på to-a-l-ett-en h3h3. -.- Så, när jag väl skulle gå in till lektionen (via våran feta & stora korridor - det är en lång korridor med massa studie hallar & salar som bara lärararna har nyckel till, och man måste alltid gå igenom en sån dör för att komma till klassrummet/elelr vart du nu ska). Jag stod där & bankade som f*n i ca 25 minuter & jag ringde typ alla i min klass för att någon skulle kunna komma & öppna åt mig ( går bar att öppna inifrån utan nyckel). Men ingen svarade på sms/samtalen jag ringde. Blev arg, väldigt arg. En lärare kom förbi & öppnade åt mig, snällt av honom. När jag kommer in till klassrummet så sitter alla & jobbar. Och min SO lärare blev helt förvånad att jag kom in!? Mina polare sa att dom inte fick öppna åt mig, för att jag var & åt lektionstid. Som ungefär hela klassen var. Fyfan säger jag bara, hon kommer inte få en chans till, hon är en bitch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Okej Molesta, sluta skriv & istället för och. Man äter när man har lunch, hinner man inte äta så skiter man i det. Du får helt enkelt välja, kör eller lunch, du kan inte göra både och. Dessutom för att sedan tro att bara för att du hade kör, kan dra ut på din lunch. När din lektion börjar, så ska du vara närvarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst chster1997 Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 aa det har jag.jag har bra lärare alla tycker hon är bra :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Vi har 200 lärare på min skola, men dom flesta av mina lärare är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Grymt bra lärare. Det är som ens bästa kompis. Du kan skämta och hålla på, bara det inte går över "gränsen". De ligger lixom mer på "våran" nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Alla mina lärare är super, förutom min engelsk lärare som är fast i hippie perioden. Lärarna är även som PussyCat nämnde, man kan skoja med dom om allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Mina lärare är väl rätt bra, förutom Svenska- och fysik lärarna. Vår Svenska lärare kan knappt säga åt de som pratar utan verkar tro att dem kommer att bli tysta av sig själva, och vår fysik lärare kan inte förklara. Men matte/NO(kemi och biologi) läraren och SO läraren är bäst. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Nej, bara pedofiler. :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 alla suger utan SO läraren som jag känt i 8 år O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.