Vendetta Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Skolan har sina bra och dåliga dagar... Men det är kul med lärare man kan skoja med som också kan skoja tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Haha! När du blir äldre inser du. Ja, när man är 14 vet man allt typ... Och när man e 15 vet man ännu mer eller...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 HATAR min lärare som bara blir arg på killarna i klassen. när tjejerna gör nått så bryr hon sig inte :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 (redigerat) ja, skolan är rolig, lektionerna är helt ok. Men på rasterna spårar allt och det händer alltid nå roligt 7:orna är coola, 8:orna ser man aldrig, och vi 9:or barkar lös varje dag :). Redigerat 5 December 2008 av Svetsloppan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 JAg hatar Skolan :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Skolan är extremt tråkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Den är ganska okej. Det enda jag stör mig på är vår svenska lärare som ger mig IG i svenska bara för att jag inte är bra på att skriva berättelser/inte har bra fantasi. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Det är väl roligt men det roligaste är rasterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SpammeR Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Jag äskar Star Wars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 SpammeR.. - Nöörd :) Men skolan suger ofc! som några andra också sa: skolmaten suger tupp penis.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Tycker det är ganska intressant att nästan alla som hänger här på fuska.se/forum har en väldigt negativ åsikt om skolan. Antar det är så att folket flyr in i sin virtuella värld efter skolan för att ni inte alls trivs. Så har det varit för mig också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
avatar22 Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 skolan suger!! men när det är hemkunskap eller slöjd så är det kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.