htf456345 Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Skrivet 5 Oktober 2008 Tjaa! någon som spelar Zombie Panic Source då?! :rolleyes: det är bara för bäst! DANNE_HV på steam bara att adda! Citera
Darkdevil Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Skrivet 5 Oktober 2008 Mjo jag kör lite grann. Rätt kul att banka skiten ur zombies med ett tangentbord :D Citera
Gäst wAcko Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Skrivet 6 Oktober 2008 Har aldrig hört talas om det. Citera
htf456345 Skrivet 6 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 6 Oktober 2008 Mjo jag kör lite grann. Rätt kul att banka skiten ur zombies med ett tangentbord :D haha! aa grymt kul! :rolleyes: Citera
Firecracker Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Skrivet 7 Oktober 2008 Njao, har spelat lite granna. Gillar dock dom andra source moddarna mer. Insurgency t.ex :) Citera
garkan Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Skrivet 7 Oktober 2008 Njao, har spelat lite granna. Gillar dock dom andra source moddarna mer. Insurgency t.ex :)Insurgency är nog ett av dom bästa fps'en jag sett idag.Det tar nog Call of duty 4 och crysis imo. Det borde kosta och inte vara en half-life 2 mod, för dom skulle kunna tjäna en stor summa pengar på det spelet. Citera
Gäst Overkill Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Skrivet 7 Oktober 2008 Njao, har spelat lite granna. Gillar dock dom andra source moddarna mer. Insurgency t.ex :)Insurgency är nog ett av dom bästa fps'en jag sett idag.Det tar nog Call of duty 4 och crysis imo. Det borde kosta och inte vara en half-life 2 mod, för dom skulle kunna tjäna en stor summa pengar på det spelet. Tycker det fortfarande borde vara gratis :rolleyes: Citera
Firecracker Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Skrivet 8 Oktober 2008 Njao, har spelat lite granna. Gillar dock dom andra source moddarna mer. Insurgency t.ex :)Insurgency är nog ett av dom bästa fps'en jag sett idag.Det tar nog Call of duty 4 och crysis imo. Det borde kosta och inte vara en half-life 2 mod, för dom skulle kunna tjäna en stor summa pengar på det spelet. Håller nog nästan med dig. Men för min del så gillar jag att det är gratis :P. Men dom andra kan gärna få betala för spelet ;) Citera
htf456345 Skrivet 8 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 8 Oktober 2008 Vet inte om jag skrev lite fel...Nej det gjorde jag inte det står Zombie panic! :lol: Men Insurgency är också riktigt bra. Tycker iallafall att det är roligast att HSa lite zombies! Citera
Firecracker Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Skrivet 9 Oktober 2008 hehe. sry för den föregående offtopic diskutionen. men nog är zombiemod riktigt skoj också :) Citera
MaryJane Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Skrivet 9 Oktober 2008 Har inte prövat det laddar det just nu så vi får se :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.