Hoppa till innehåll

Debatt


Soad_token
 Dela

Ska debatt få bli ett eget ämne igen?  

47 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

nje det skulle inte vara bra fall det kom tillbaks för moderatorerna skulle få mycket mer jobb då

Det är det dom är till för. En moderator som i pallar trycket ska inte då vara moderator.

Och sen så är det upp till alla medlemmar att följa reglerna.

Ett debatt forum skulle nog väcka lite liv på fuska.se.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nje det skulle inte vara bra fall det kom tillbaks för moderatorerna skulle få mycket mer jobb då

Det är det dom är till för. En moderator som i pallar trycket ska inte då vara moderator.

Och sen så är det upp till alla medlemmar att följa reglerna.

Ett debatt forum skulle nog väcka lite liv på fuska.se.

 

wurd.

Detta forum är nära döden.

Lets all have a tyst minut...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nje det skulle inte vara bra fall det kom tillbaks för moderatorerna skulle få mycket mer jobb då

Det är det dom är till för. En moderator som i pallar trycket ska inte då vara moderator.

Och sen så är det upp till alla medlemmar att följa reglerna.

Ett debatt forum skulle nog väcka lite liv på fuska.se.

 

Plus att de flesta som gjorde inlägg i debatt forumet följde reglerna, sällan man såg några anmälningar tycker jag. Och om det nu mot förmodan skulle bli för högt tryck så kan man ju bara skaffa en till mod och problemet är ur världen.

 

Soad_token

Redigerat av Soad_token
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja för tusan.. är trött på att världsrelaterade och debatterande trådar delar plats med trådar om dillchips och omröstningar om gossedjur..

Vad skulle jag säga? Aa just det.. WORD!

Så jobbigt, inte bara det att allmänt också blir spammad av typ "vad är ditt favorit ord?" eller "åt vilket håll kissar du?".

Borde verkligen komma ett debatt forum.

Men kommer nog inte hända före än 2009

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja för tusan.. är trött på att världsrelaterade och debatterande trådar delar plats med trådar om dillchips och omröstningar om gossedjur..

Precis, plus att jag blir trött på inlägg som "va kan vi dö?! nu kan jag itne sova på natten" när man har spenderat flera sidor på att försöka förklara att tråden är faslsk, att det inte stämmer eller något åt det håållet till, trådar som tar upp seriösa saker blir bortglömda på en vecka och de som förstör dem ännu mer är nya medlemar och/eller 7-12 åringar som skriver "ja det tycker jag." det tillför ju inte så mkt till frågan =/

 

Hoppas att fler röstar då bara 26 har röstat än så länge...

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

VOTE YES ON PROPOSITION 1337; BRINGING BACK THE DEBATT-FORUM!

 

Håller absolut med Garkan, Fishmaster och Soad. Jag debatterar knappt längre på grund av att debatt-forumet försvann. När man skrev ett argument i debatt-forumet så analyserade folk det och svarade utifrån faktan dem fått från det. Men när man skriver ett argument i Allmänt-forumet så skiter folk i det och skriver totalt poänglösa grejer, precis som Soad nämde:

 

Precis, plus att jag blir trött på inlägg som "va kan vi dö?! nu kan jag itne sova på natten" när man har spenderat flera sidor på att försöka förklara att tråden är faslsk, att det inte stämmer eller något åt det håållet till

 

Är även segt att folk skapar en massa random skit-trådar om Dill till Chipsen, vilken favoritmat du har eller vilka gossedjur du har, vilket leder till att Debatt-trådarna åker ner och ingen hittar dem.

 

 

Vad f*n, alltså. Ska Humor ha ett eget forum men inte debatt???

På debatter har man seriösa diskussioner om viktiga ämnen, i humorforumet så skapar man bara ett ämne innehållandes en youtube-länk till ett halft efterblivet filmklippt och texten "Haha" eller "Fett kul det är!!" under länken. -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...