Rullis Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Tjo. Skulle behöva lite tips :) Var kan jag tjäna pengar bra som hunter (lvl 65 atm) Vilken är bästa petet jag kan fixa och var kan jag fixa det? (Just nu har jag en GRIS aka Boar) Tackar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Farma Primal Water i Terokkar. Finns en sjö med ålar (level 64) nordöst om Shatt. Annars så kan du använda dig av dina Professions. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 vad är dropraten på mote of water i dem? :P Mina proffesions, 160 i enchanting och 120 i tailoring x_x tror inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Runt 20% per mote Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 vad är dropraten på mote of water i dem? :P Mina proffesions, 160 i enchanting och 120 i tailoring x_x tror inte det sorry men tailoring som hunter är fail :).Man ska ha leatherworking från 1-40 sen byta till typ enchanting. Asså först skinning och leatherworking. Sen skinning och enchanting. Måste säga att du tjänar en stor summa pengar på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 vad är dropraten på mote of water i dem? :P Mina proffesions, 160 i enchanting och 120 i tailoring x_x tror inte det sorry men tailoring som hunter är fail :).Man ska ha leatherworking från 1-40 sen byta till typ enchanting. Asså först skinning och leatherworking. Sen skinning och enchanting. Måste säga att du tjänar en stor summa pengar på det. Uhm. Varför inte ta Ench från början då? Han behöver ju item's i lowlvl instanser för att DE;a. Och varför ska han bara ha leatherworking fram till 40? För att sälja twinkbälten till nolifers? Skinning är däremot bra, då tjänar du mycket pengar. Dock så kan jag hålla med om att tailoring inte var så bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 vad är dropraten på mote of water i dem? :P Mina proffesions, 160 i enchanting och 120 i tailoring x_x tror inte det sorry men tailoring som hunter är fail :). Man ska ha leatherworking från 1-40 sen byta till typ enchanting. Asså först skinning och leatherworking. Sen skinning och enchanting. Måste säga att du tjänar en stor summa pengar på det. Uhm. Varför inte ta Ench från början då? Han behöver ju item's i lowlvl instanser för att DE;a. Och varför ska han bara ha leatherworking fram till 40? För att sälja twinkbälten till nolifers? Skinning är däremot bra, då tjänar du mycket pengar. Dock så kan jag hålla med om att tailoring inte var så bra. Om det nu handlar om att skaffa pengar alltså sälja det man gör, så kvittar det ju om man har tailoring eller leatherworking som hunter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Har fixat skinning nu ^_^ Några tips om pet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 (redigerat) Någon form av kattarten är super, all the way, om du vill veta mer om olika pets så checka petopia.brashendeavors.net/ Redigerat 7 Oktober 2008 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Vadå, leather ska man ju ha tills man får mail. Sen så kan man antingen ta blacksmithing som är onödigt för det blir plate efter ett tag. Eller tar man enchanting som man kan tjäna runt 100g på en dag i level 70. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Hur känner man 100g på 1 dag? ,_, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Hur känner man 100g på 1 dag? ,_,Questar.Quest är helt enkelt den bästa källan till pengar när du levlar. När du väl är level 70 har du inga problem alls att fixa pengar. D.v.s att alla dessa timmar du grindat noobmobs var förgäves. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg