Dextrozol Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Hur känner man 100g på 1 dag? ,_, Gör dailys på Isle of Quen'dinal (stavning?) nya ön iallefall. 12g per quest typ, och du kan göra max 25 så 12x25=300g om dan. Du måste dock vara lvl 70. (vad jag vet ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Hur känner man 100g på 1 dag? ,_, Gör dailys på Isle of Quen'dinal (stavning?) nya ön iallefall. 12g per quest typ, och du kan göra max 25 så 12x25=300g om dan. Du måste dock vara lvl 70. (vad jag vet ) Isle of Quel'danas*Och ja, runt 300g per dag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Hur känner man 100g på 1 dag? ,_, Gör dailys på Isle of Quen'dinal (stavning?) nya ön iallefall. 12g per quest typ, och du kan göra max 25 så 12x25=300g om dan. Du måste dock vara lvl 70. (vad jag vet ) Isle of Quel'danas*Och ja, runt 300g per dag. Tack ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hysteria Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Vadå, leather ska man ju ha tills man får mail. Sen så kan man antingen ta blacksmithing som är onödigt för det blir plate efter ett tag. Eller tar man enchanting som man kan tjäna runt 100g på en dag i level 70. ..eller så kör man bara på med leatherworking eftersom att man på hög LW-skill kan tillverka mail. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Vadå, leather ska man ju ha tills man får mail. Sen så kan man antingen ta blacksmithing som är onödigt för det blir plate efter ett tag. Eller tar man enchanting som man kan tjäna runt 100g på en dag i level 70. ..eller så kör man bara på med leatherworking eftersom att man på hög LW-skill kan tillverka mail. Hade jag ingen aning om -.^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Jag kan nog få ihop 2k guld om dan om man spelar från frukost till kvällen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Jag kan nog få ihop 2k guld om dan om man spelar från frukost till kvällen. ^^ Men då vill man inte spela wow nå mer, blir tråkigt om man kör länge. x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Jag kan nog få ihop 2k guld om dan om man spelar från frukost till kvällen. Jasså du, epic flying på 2-3 dagar ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Jag kan nog få ihop 2k guld om dan om man spelar från frukost till kvällen. Jasså du, epic flying på 2-3 dagar ;D 2-3 dagar?och 2k guld på 12 timmar? Går enkelt mer om man gör varierar spelet. Typ kör alla dailies och sen går och farmar primals (mana eller water). Skinnar och minar sig vägen fram. Sen så har man nog samlat ihop 2k av alla dailies och skinning/mining. Nästa dag så har du nog 1k av primals. så typ 3k varje dag ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Jag kan nog få ihop 2k guld om dan om man spelar från frukost till kvällen. Jasså du, epic flying på 2-3 dagar ;D 2-3 dagar?och 2k guld på 12 timmar? Går enkelt mer om man gör varierar spelet. Typ kör alla dailies och sen går och farmar primals (mana eller water). Skinnar och minar sig vägen fram. Sen så har man nog samlat ihop 2k av alla dailies och skinning/mining. Nästa dag så har du nog 1k av primals. så typ 3k varje dag ^^ Aldrig i livet, ett max skulle vara på 2kAtt grinda primals tar år, du kan max grinda ~20 per dag om du ska hinna med dailys, och om du ska gå runt och leta efter veins & mobs att skinna kan du omöjligt få flera primals Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Jag kan nog få ihop 2k guld om dan om man spelar från frukost till kvällen. Jasså du, epic flying på 2-3 dagar ;D 2-3 dagar? och 2k guld på 12 timmar? Går enkelt mer om man gör varierar spelet. Typ kör alla dailies och sen går och farmar primals (mana eller water). Skinnar och minar sig vägen fram. Sen så har man nog samlat ihop 2k av alla dailies och skinning/mining. Nästa dag så har du nog 1k av primals. så typ 3k varje dag ^^ Aldrig i livet, ett max skulle vara på 2kAtt grinda primals tar år, du kan max grinda ~20 per dag om du ska hinna med dailys, och om du ska gå runt och leta efter veins & mobs att skinna kan du omöjligt få flera primals du sa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Jag kan nog få ihop 2k guld om dan om man spelar från frukost till kvällen. Jasså du, epic flying på 2-3 dagar ;D 2-3 dagar? och 2k guld på 12 timmar? Går enkelt mer om man gör varierar spelet. Typ kör alla dailies och sen går och farmar primals (mana eller water). Skinnar och minar sig vägen fram. Sen så har man nog samlat ihop 2k av alla dailies och skinning/mining. Nästa dag så har du nog 1k av primals. så typ 3k varje dag ^^ Aldrig i livet, ett max skulle vara på 2kAtt grinda primals tar år, du kan max grinda ~20 per dag om du ska hinna med dailys, och om du ska gå runt och leta efter veins & mobs att skinna kan du omöjligt få flera primals veins och skinning är åt sidan om.Typ om du hittar en vein så minar du. Hittar du en skinnable mob så skinnar du. Inget du ska leta efter, det du ska göra är att göra alla dailies. Sen så går du och farmar primals. En av mina kompisar gör så och han får minst 1000 per dag om man räknar med fritiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg