JonteFire2 Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Har tappat bort min cdkod till harry potter 3. Vad ska jag göra för att få veta den eller ta reda på den? Om jag skall kontakta EA! HUR?? har haft den här tråden förut och ingen sa hur jag skulle göra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 köp nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 8 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Nej, helst inte om jag bara vill ha tag i cdkoden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Nej, helst inte om jag bara vill ha tag i cdkoden Nyckeln är unik till varje spel, den går att kringå men då det är förbjudet att tala om sådant på denna sida så tänker jag låta dig förhöra någon kompis sitället. Annars är alternativet som wacko redan sa, att köpa nytt. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 så smarta alla börjar bli http://www.google.com/search?client=firefo...G=Google+Search Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.