Johnfusken Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 (redigerat) Hej allihop! Jag tänkte vad för något spel jag ska köpa härnäst? Så nu frågar jag er allihop när jag inte vet. Vad tycker ni? Och TACK för alla svar som kommer komma i förskott :) Redigerat 8 Oktober 2008 av Johnfusken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheNewCake Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Det beror såklart på vilka spel du har till Wii just nu. Men jag utgår ifrån att du inte har några förutom Wii Sports. Om din mamma gillar Zelda, så rekommenderar jag The Legend of Zelda: Twilight Princess. Om du gillar racing spel, så kan jag rekommendera Excite Truck eller Mario Kart Wii. Om du gillar spel där man måste tänka mycket, så rekommenderar jag Big Brain Academy for Wii. Vill du hellre ha fighting spel, då skulle jag säga att Super Smash Bros. Brawl är alternativet för dig. Välj vilket sorts spel du vill ha, och sedan ser du rekommendationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Guitar hero world tour Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Super Smash Bros Brawl det är GRYMT. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Om du gillar Rock'n roll spel rekomenderar jag Guitar hero 3. om du gillar Fighting ta SSBB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Köp Zelda Twilight Princess Det Är Ett Väldigt Bra Spel Man Behöver Inte Börja Varje Ord Med Stor Bokstav Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Köp Zelda Twilight Princess Det Är Ett Väldigt Bra Spel Man Behöver Inte Börja Varje Ord Med Stor BokstavDet blir så automatiskt i tråd titlar... Så klaga inte på han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Hej allihop! Jag tänkte vad för något spel jag ska köpa härnäst? Så nu frågar jag er allihop när jag inte vet. Vad tycker ni? Och TACK för alla svar som kommer komma i förskott :) Köp Call of duty: World at war vetja. Asmycket pang pang pang och online och fett grymt coolt spel asså. Köp de och köp ett exemplar gärna till dina övriga släktingar så ni inte behöver dela ;). (Anledningen till min ironi: http://www.vgchartz.com/games/game.php?id=...amp;region=All) Ett topp spel säljer som skit:(. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Zelda Twilight Princess :D :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anton1234666 Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 super smash bros brawl är ett bra spel men zelda twilightprincess är åkså det :medieval: :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MarioTime12 Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Köp Mario Kart Wii! Den är asgrym! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.