Gäst Golden Star Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 har ni varit där? jag tycker att det är ganska roligt! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Jag har varit där 4 gånger. Det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Ganska skoj där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 varit där 3 ggr.ganska kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 När jag fyllde 10 så firade jag det genom att ta med alla mina kompisar i min klass till laserdome! Skitskoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 har ni varit där? jag tycker att det är ganska roligt! :lol: Öhhmmm vad är det??Har aldrig hört talats om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 man går runt med laser pistoler och skjuter på varandra... skit skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Jaså.... Vart kan man köra det någonstans?? Finns det en officiel sida?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 När jag fyllde 10 så firade jag det genom att ta med alla mina kompisar i min klass till laserdome! Skitskoj! Var det inte då du kom sist och fick byta lag?? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Jaså.... Vart kan man köra det någonstans?? Finns det en officiel sida?? nej jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Laserdome är inget IT-spel. Man gör det i verkligheten. Har gjort ett par gånger - en med kompisarna i klassen och en på konfat riktigt skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Har aldrig vart på laserdome, men min brorsa är där ganska ofta! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.