Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Vart kan man skapa en egen webbtv alltså? vet några sidor som jag inte kom ihåg, som börjar typ något på stream.. Aja behöver hjälp, och jag vet att man behöver licens om man ska sända annans material, men ska sända eget så då behöver man inte licens va? aja ni som vet skicka länk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 http://www.ustream.tv/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 http://www.google.com/search?client=firefo...G=Google+Search tror det är lättare att skaffa egen webradio, börja med det om du inte redan gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 (redigerat) Lättare kan det ju inte vara men självklart bättre. :S Redigerat 8 Oktober 2008 av Fality Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 www.mogulus.com är bäst av alla sidor där du kan streama själv på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 vet någon hur man skaffar licens för webb radio/tv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Du behöver ingen licens... bara om du ska sända annans material, tror det finns olika webbradios som låter dig streama vad du än vill utan licens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 ok, men jag undra vart man fixa licens föratt sända andras material :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 ok, men jag undra vart man fixa licens föratt sända andras material :lol: Då blir det rätt dyrt, om du streamar webbradio får du betala 2000/månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 okej, då blir det inget av med det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.