Killingspree Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 det mest onödiga är nog yo-gi-oh korten gjorde av med typ 1000 spänn på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Jag kunde väl säga snus, spel och tillbehör, men efter som jag har tyckt att alla spel osv har varit bra så är det ju inte onödigt...imo. Men anatar att det är vad andra skulle säga är det onödigaste. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 World of Warcraft. Och det där tuggummit från ICA maxi som smakade pubishår. LOL! Hur mycket köpte du då? :D Jaha... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 måste säga att det mesta onödiga jag spenderat pengar på är nog också WoW, det är väldigt långtråkigt, jag tycker det är skit trist att spela när jag väl spelar det, men ändå längtar man efter att spela det av någon j*vla anledning ( brukar drömma om WoW på nätterna ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 måste säga att det mesta onödiga jag spenderat pengar på är nog också WoW, det är väldigt långtråkigt, jag tycker det är skit trist att spela när jag väl spelar det, men ändå längtar man efter att spela det av någon j*vla anledning ( brukar drömma om WoW på nätterna ) *cough* beroende *cough* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 (redigerat) När jag var 10 år hade jag ett stort kalas och lyckades få sammanlagt 3900kr. Jag slösade alla pengarna på en mobil och massa spel. Fy vad jag ångrar att jag slösade allt på det där... Redigerat 15 Oktober 2008 av Chilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 La ner förjävligt mycket pengar på go'gos och pokémon kort runt lågstadiet. Det var i princip det enda man köpte och jag skulle säkert sparat 10 000kr om jag inte köpt några. Kommer dessutom ihåg att jag bara köpte go'gos jag spelade aldrig med dom för man var för snål för det. Så vad var det egentligen för nytta att köpa dom? Älskade ju dock att samla på saker då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Hyrde en hora i en vecka för 300 kr natten. var f*n inte värt det hon hade f*n inga bröst typ a cupa fast mindre och hon sög på att tillfredställa en. skulle ha sparat och lagt det på en mysig middag med min nya brud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 (redigerat) Hyrde en hora i en vecka för 300 kr natten. var f*n inte värt det hon hade f*n inga bröst typ a cupa fast mindre och hon sög på att tillfredställa en. skulle ha sparat och lagt det på en mysig middag med min nya brud. f*n vad du är rolig. Men iaf något annat som jag har spenderat mycket pengar på är godis, läsk och annat sådant skit. Redigerat 16 Oktober 2008 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Pokémonkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Pokémonkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 pokémon- och yu-gi-oh kort.Gillade det när jag gick i lågstadiet. Jag la väl ut ca 3000 kr på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.