ArgSnickare Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 pokemonkort :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Min tur:D När jag var mnindre (typ 5-8år eller nåt) så köpte jag militär gubbar för allt jag hade i flera år och önskade mig skiten varje jul och födelsedag. Hade sammanlagt lagt ut ca 3-4000 sen sålde jag skiten på en second hand för typ 40 spänn:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Hyrde en hora i en vecka för 300 kr natten. var f*n inte värt det hon hade f*n inga bröst typ a cupa fast mindre och hon sög på att tillfredställa en. skulle ha sparat och lagt det på en mysig middag med min nya brud. f*n vad du är rolig. Men iaf något annat som jag har spenderat mycket pengar på är godis, läsk och annat sådant skit. vad hon var det sämsta jag lagt ut pengar på. Bara för att du är oskuld lilgrabben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 17 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Hyrde en hora i en vecka för 300 kr natten. var f*n inte värt det hon hade f*n inga bröst typ a cupa fast mindre och hon sög på att tillfredställa en. skulle ha sparat och lagt det på en mysig middag med min nya brud. f*n vad du är rolig. Men iaf något annat som jag har spenderat mycket pengar på är godis, läsk och annat sådant skit. vad hon var det sämsta jag lagt ut pengar på. Bara för att du är oskuld lilgrabben Hah, mjo nu när du förlorat oskulden med en hora så kan du ju förstås skryta ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 en sten, slösade 200kr på den.. min vän plockade bara upp en random sten och sånde den till mig ;: jag hade tråkit :; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 slöserit på en cool keps :( PASSAR inte ens mig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 (redigerat) Vet inte riktigt men har sedan någon vecka tillbaka börjat köpa alla smaker av läkerol, smak för smak för att sedan bestämma vilka som är godast ^^ Redigerat 17 Oktober 2008 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Hyrde en hora i en vecka för 300 kr natten. var f*n inte värt det hon hade f*n inga bröst typ a cupa fast mindre och hon sög på att tillfredställa en. skulle ha sparat och lagt det på en mysig middag med min nya brud. f*n vad du är rolig. Men iaf något annat som jag har spenderat mycket pengar på är godis, läsk och annat sådant skit. vad hon var det sämsta jag lagt ut pengar på. Bara för att du är oskuld lilgrabben Hah, mjo nu när du förlorat oskulden med en hora så kan du ju förstås skryta ;) asabrasa got schmekt. Märkte nyss att det jag spenderat pengar på är min j*vla xbox 360!! Tills halo 3 recon inte kommer ut så är den värdelös. Usch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 DEt enda jag kan komma på just nu så är det min kappa... 2000kr åt skogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Hyrde en hora i en vecka för 300 kr natten. var f*n inte värt det hon hade f*n inga bröst typ a cupa fast mindre och hon sög på att tillfredställa en. skulle ha sparat och lagt det på en mysig middag med min nya brud. f*n vad du är rolig. Men iaf något annat som jag har spenderat mycket pengar på är godis, läsk och annat sådant skit. vad hon var det sämsta jag lagt ut pengar på. Bara för att du är oskuld lilgrabben Tycker du borde gå en rättstavningskurs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Hyrde en hora i en vecka för 300 kr natten. var f*n inte värt det hon hade f*n inga bröst typ a cupa fast mindre och hon sög på att tillfredställa en. skulle ha sparat och lagt det på en mysig middag med min nya brud. f*n vad du är rolig. Men iaf något annat som jag har spenderat mycket pengar på är godis, läsk och annat sådant skit. vad hon var det sämsta jag lagt ut pengar på. Bara för att du är oskuld lilgrabben Tycker du borde gå en rättstavningskurs. Tycker du inte borde gå off-topic.Skit i asabrasa, hans mål är att få dig att dampa. BTT: lol som sagt. Min xbox360 var slöseri, ellerifall tills halo 3 recon kommer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Godis >.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.