Chilla Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Kan bara svara på den första frågan så... 1. Det är lätt att få kompisar när ingen känner varann. Ni kommer dessutom nog att göra nån slags lek som gör att ni ändå måste presentera er och lära känna andra. Det är inget att oroa sig för :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 För mig tog det ett litet tag innan jag fick kompisar då jag var själv. men sen blev vi bra kompisar. / Skrivetr snabbt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Sitt inte längst bak eller längst fram i klassrummet första dagen så årdnar sig allt med kompisar. Kom tidigt till skolan, ser du att någon väntar på och komma in så frågar du till exempel, vilken linje ska du gå på och spela som om du inte fattar att han tänker gå in i klassrummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 27 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Okej ;) Undrar en sak till. Lägger dem ihop VT och HT's betyg tillsammans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Betygen du fick VT år 9 är det som gäller (slutbetygen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Okej ;) Undrar en sak till. Lägger dem ihop VT och HT's betyg tillsammans? HT's betyg ger dig information över hur du ligger till och om du behöver höja för och komma in till önskat gymnasium, HT's betyget används även till det preliminera gymnasievalet. Din SYO i 9:an kommer berätta hur allt exakt går till, du kan fråga redan nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.