Cleaned Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Tjena. Tänkte starta en officiel GTA IV tråd. Alltså där du pratar om personerna, myter, uppdrag, bilar m.m Vad tycker ni om Niko? Jag tycker det är fett roligt att Rockstar har ändrat characterna till något annat. Förut i SA var det ju bara massa ghetto skit, alltså ingen story enligt mig.. sög helt enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillemann Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Nico är mycket bättre än i SA, men jag tycker Tommy är bättre :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Niko kan ju inte vara bättre än i SA eftersom han inte var med i SA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Så du skapar en officiell GTA IV-tråd i det officiella (för denna sida) GTA IV-forumet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Niko kan ju inte vara bättre än i SA eftersom han inte var med i SA. haha ägda XD men visst IV är kul saknar bara flygplan och mer öppna landskap. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mist Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Tjena. Tänkte starta en officiel GTA IV tråd. Alltså där du pratar om personerna, myter, uppdrag, bilar m.m Vad tycker ni om Niko? Jag tycker det är fett roligt att Rockstar har ändrat characterna till något annat. Förut i SA var det ju bara massa ghetto skit, alltså ingen story enligt mig.. sög helt enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Niko= äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zezam321 Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Gta iv är som f*n det bästa spelet som någonsin släppts. Fast det har en hel del buggar som Gungbuggen och motorcykel stoppie buggen. Dom har lyckats på nästan allt i spelet. Och nu när Iv kommer till pc så kommer lite fler saker att dyka upp i pc versionen. Bättre Multiplayer via Windows Live som dock suger om man har laddat ner det, Har det problemet i Fallout 3 just nu. laddade ner de och hittade ingen nyckel ute på nätet:\ Dom kommer ha lagt in mera uppdrag, men hur många de vette f*n... Har för mig att man ska få se/spela på båten eller innan man kommer på båten. Men som sagt de kommer ändras på en del saker på pc versionen. Karaktärerna spelas bra i IV och passar väldigt bra i spelet. Men Story linen känns bäst i början, man har ångest för vad man har gjort för några år sedan. Sedan så går man runt och dödar fler personer rofl :D . Skit samma de är nice grafik och det bästa spelet dom har gjort hitills. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Spelar själv inte så mycket Grand Theft Auto fyra, men händer ibland. Niko Bellic är ju från Serbien (som jag är), och det är väldigt kul att ha en person från samma land i ett spel. I övrigt tycker jag spelet är bra, fast det finns ju nackdelar och fördelar i spelet, som alla spel har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 (redigerat) Har hämtat spelet på posten idag (PC). Jag vet inte om det är skivan eller om det är Vista det är fel på. Jag får "Åtkomst nekad till en fil" vid installation och reparation. Sen räcker det inte med att installera spelet. Man måste ha en internetförbindelse för att aktivera det. (Det står inget om det på fodralet vad jag kan se). Först aktiverar man spelet över internet med serial. Sen måste man installera Live som måste laddas ner. (Det känns som om Microsoft har lagt näsan i blöt på tok för mycket här...) :_ Legala spel tar livet av mig. Nu blev det bara en massa negativt här. Men får se hur mycket positivt det blir när jag väl kommer in i spelet. Här är lite positivt och lite mer negativt... +Känslan i bilarna är bättre än i tidigare spel. +Grafiken är ju mycket bättre (Mitt graffekort pallar det tyvärr inte. Så får köpa nytt. Måste satsa på ett bra den här gången...) -För att spara måste man skapa en Windows Live Online eller Offline profil. -Styrningen av gubben man är är helt fkd up. Den borde vara som i tidigare spel. -En patch vore inte helt fel. Det är väldigt mycket grafikfel i spelet. Nu har jag låga grafikinställningar. Men så här ser det ut. Redigerat 2 December 2008 av TheDarkElf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Har Gta IV till xbox 360 dock saknar jag skog som i i Gta SA :P Älskade att vara ute och leta efter saker i skogen även om jag visste att jag inte skulle hitta något. Gta SA+Skogen i spelet+X-Files theme= <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTAeBra Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 tyckte det var skönt och åka med cross i skogarna och hoppa på hopp och ner från berg. SA var nog bäst för landskapet men storyn SÖG, grafiken SÖG, bilstyrning SÖG allt sög förutom attt åka cross och hydra. Mvh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg