Hoppa till innehåll

Gta Iv.


Cleaned
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena.

 

 

Tänkte starta en officiel GTA IV tråd.

 

 

Alltså där du pratar om personerna, myter, uppdrag, bilar m.m

 

 

 

 

Vad tycker ni om Niko? Jag tycker det är fett roligt att Rockstar har ändrat characterna till något annat. Förut i SA var det ju bara massa ghetto skit, alltså ingen story enligt mig.. sög helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

  • 2 veckor senare...

Tjena.

 

 

Tänkte starta en officiel GTA IV tråd.

 

 

Alltså där du pratar om personerna, myter, uppdrag, bilar m.m

 

 

 

 

Vad tycker ni om Niko? Jag tycker det är fett roligt att Rockstar har ändrat characterna till något annat. Förut i SA var det ju bara massa ghetto skit, alltså ingen story enligt mig.. sög helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gta iv är som f*n det bästa spelet som någonsin släppts.

Fast det har en hel del buggar som Gungbuggen och motorcykel stoppie buggen.

Dom har lyckats på nästan allt i spelet. Och nu när Iv kommer till pc så kommer lite fler saker att dyka upp i pc versionen.

Bättre Multiplayer via Windows Live som dock suger om man har laddat ner det, Har det problemet i Fallout 3 just nu. laddade ner de och hittade ingen nyckel ute på nätet:\

Dom kommer ha lagt in mera uppdrag, men hur många de vette f*n... Har för mig att man ska få se/spela på båten eller innan man kommer på båten. Men som sagt de kommer ändras på en del saker på pc versionen.

Karaktärerna spelas bra i IV och passar väldigt bra i spelet. Men Story linen känns bäst i början, man har ångest för vad man har gjort för några år sedan. Sedan så går man runt och dödar fler personer rofl :D . Skit samma de är nice grafik och det bästa spelet dom har gjort hitills.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spelar själv inte så mycket Grand Theft Auto fyra, men händer ibland.

 

Niko Bellic är ju från Serbien (som jag är), och det är väldigt kul att ha en person från samma land i ett spel.

 

I övrigt tycker jag spelet är bra, fast det finns ju nackdelar och fördelar i spelet, som alla spel har.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Har hämtat spelet på posten idag (PC).

Jag vet inte om det är skivan eller om det är Vista det är fel på. Jag får "Åtkomst nekad till en fil" vid installation och reparation.

Sen räcker det inte med att installera spelet. Man måste ha en internetförbindelse för att aktivera det. (Det står inget om det på fodralet vad jag kan se).

Först aktiverar man spelet över internet med serial. Sen måste man installera Live som måste laddas ner. (Det känns som om Microsoft har lagt näsan i blöt på tok för mycket här...) :_

Legala spel tar livet av mig.

 

Nu blev det bara en massa negativt här. Men får se hur mycket positivt det blir när jag väl kommer in i spelet.

 

Här är lite positivt och lite mer negativt...

+Känslan i bilarna är bättre än i tidigare spel.

+Grafiken är ju mycket bättre (Mitt graffekort pallar det tyvärr inte. Så får köpa nytt. Måste satsa på ett bra den här gången...)

-För att spara måste man skapa en Windows Live Online eller Offline profil.

-Styrningen av gubben man är är helt fkd up. Den borde vara som i tidigare spel.

-En patch vore inte helt fel. Det är väldigt mycket grafikfel i spelet.

 

Nu har jag låga grafikinställningar. Men så här ser det ut.

post-19113-1228243469_thumb.png

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...