E4STMAN Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Så, jag failar hårt, jag har en flicka från min språkklass på msn, jag har pratat med henne lite, det blir alltid tyst å jag vill ha denhär flickan, någon som har lite tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Man brukar inte chatta över msn då. ;) Fråga henne i skolan om ni ska vara efter skolan. Mitt enda råd är att göra det mesta irl istället över msn. Typ fråga henne om hon kan hjälpa dig med... En matteuppgift? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 9 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Man brukar inte chatta över msn då. ;) Fråga henne i skolan om ni ska vara efter skolan. Mitt enda råd är att göra det mesta irl istället över msn. Typ fråga henne om hon kan hjälpa dig med... En matteuppgift? Notera att jag går i samma språkklass som henne inte samma klass å när man bara har 2 lektioner i vecka med na å hon jämt sitter med sina kompisar på språklektionen så är jag körd med irl saken, antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Man brukar inte chatta över msn då. ;) Fråga henne i skolan om ni ska vara efter skolan. Mitt enda råd är att göra det mesta irl istället över msn. Typ fråga henne om hon kan hjälpa dig med... En matteuppgift? Notera att jag går i samma språkklass som henne inte samma klass å när man bara har 2 lektioner i vecka med na å hon jämt sitter med sina kompisar på språklektionen så är jag körd med irl saken, antar jag. Är du säker på att hon ens gillar dig? Du vet att även hon måste vara intresserad i dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Bli vän med hennes vänner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Bli vän med hennes vänner?Word Kan ju typ sitta i en riktning och titta på henne med jämna mellanrum så hon märker att du gillar henne(är inte direkt en lovedoctor men om du vill så är det ju värt ett försök) ''/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Tja.... om ni går i samma språkklass kan du ju bara fråga henne efter lektion om ni kan ta ett snack ;)(ej det lättaste) :( :( :( :( sorry) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Bli vän med hennes vänner - Det betyder inte att du behöver kämpa dig upp som #1 vän, utan bara så att du kan hälsa på dem och snacka lite- Detta borde ge dig några pluspoäng hos tjejen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Jag ska inte ge det här tipset att "säg hur du känner för henne,funkar alltid" för det vet jag att ingen här på fuska.se har gjort, utan gör som dom säger. Speciellt den med kolla på henne är en småsak som fungerar, försök få ögonkontakt;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doozer Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 försök bli vän med henne och hennes kompisar elr snacka med henne på rasterna :D funkade för mej iallafal :) lycka till ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Det du kan göra är att efter skolan söker du upp henne, och sedan frågar du om hon vill gå ut med stan med dig, och om hon svarar "ja" så måste du vara seriös, inte omogen, för det vill inte tjejer ha från killar. Och sedan efter några gånger ni har träffats efter skolan. Så kommer du gå långt, och sedan kanske ni blir tillsammans. Kanske ett brudpar också? Vem vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Det du kan göra är att efter skolan söker du upp henne, och sedan frågar du om hon vill gå ut med stan med dig, och om hon svarar "ja" så måste du vara seriös, inte omogen, för det vill inte tjejer ha från killar. Och sedan efter några gånger ni har träffats efter skolan. Så kommer du gå långt, och sedan kanske ni blir tillsammans. Kanske ett brudpar också? Vem vet! Haha, ja eller hur?:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.