WASD Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Vatten? Flygande? Nice. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Nja, Bra lyckat men tror inte det är så användbart... Med tanke på att det blir jävligt dyrt med så mycket vatten... Sen är det väl inte så trevligt att bli nedstänkt med vatten när man går på gatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Om dom hade kunnat byta ut vatten mot luft hade det kanske blivit något =) Fast landningen va inte så vacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 L O L Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 (redigerat) Nice den skulle jag vilja flyga ;) Redigerat 14 Oktober 2008 av 1337gamer007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Om dom hade kunnat byta ut vatten mot luft hade det kanske blivit något =) Fast landningen va inte så vacker.Tänk lufttrycket om man skulle råka komma under en. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 det blir ingenting bra med sånt!!! mycket dyrt i framtiden!! hepp! ta vanlig bild fast turbodriven :D då vore det nått :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Vatten? Flygande? Nice. :) Det var ju Häftigt, Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Om dom hade kunnat byta ut vatten mot luft hade det kanske blivit något =) Fast landningen va inte så vacker.Tänk lufttrycket om man skulle råka komma under en. :) Höhö =D Hår styling ;) Kom på att det finns svävare ^^ Men med mitt inlägg menade jag att de skulle kunna flyga högre :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Tänk om alla bilar hade massa slangar sådär ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 en sån där måste jag köpa!!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.