Darkdevil Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Tjenare alla fuskare. Nu är det så att jag funderar på hur refer a friend fungerar. Jag har läst om det på blizzards hemsida och som jag har förstått det det hela så kan man ge en kompis 10 dagars trial. Men om han drar lvl 20 under den tiden kan han då ge 10 levlar till mig? eller måste han uppgradera accet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Tjenare alla fuskare. Nu är det så att jag funderar på hur refer a friend fungerar. Jag har läst om det på blizzards hemsida och som jag har förstått det det hela så kan man ge en kompis 10 dagars trial. Men om han drar lvl 20 under den tiden kan han då ge 10 levlar till mig? eller måste han uppgradera accet?Kolla nu här.Du referar din vän. Han registrerar sig och går med på 10-dagars trial. Både hans och ditt konto blir länkade dvs summon och grant. För varje 2 levlar han dingar så kan han ge dig en. 10 = 5, 20 = 10, 30 = 15 osv. Summon funkar varje timma så använd den när det behövs. När han blir 20 så måste han uppgradera accountet för att kunna levla mer, men han behöver inte det för att granta levlar. Och beware, han kan inte ge levlar till någon som är högre levlar typ level 10 ge 2 levlar till en 68. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Om vi säger att jag har min main på account A och vill refera account B. Kommer båda får triple exp då? Kommer account A fortsätta ha triple exp även om account B inte uppgraderar accountet? Kan jag refera mig själv om jag uppger ett annat namn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 10 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 (redigerat) Tjenare alla fuskare. Nu är det så att jag funderar på hur refer a friend fungerar. Jag har läst om det på blizzards hemsida och som jag har förstått det det hela så kan man ge en kompis 10 dagars trial. Men om han drar lvl 20 under den tiden kan han då ge 10 levlar till mig? eller måste han uppgradera accet?Kolla nu här.Du referar din vän. Han registrerar sig och går med på 10-dagars trial. Både hans och ditt konto blir länkade dvs summon och grant. För varje 2 levlar han dingar så kan han ge dig en. 10 = 5, 20 = 10, 30 = 15 osv. Summon funkar varje timma så använd den när det behövs. När han blir 20 så måste han uppgradera accountet för att kunna levla mer, men han behöver inte det för att granta levlar. [/size]Och beware, han kan inte ge levlar till någon som är högre levlar typ level 10 ge 2 levlar till en 68. Fasen :S (Och tusan vad det j*vlades när jag skulle byta storlek på texten :S ) Redigerat 10 Oktober 2008 av Darkdevil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 OT så - [/whatever] kommer efter [Whatever] inte tvärtom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 10 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Jag tryckte bara på Size och sen 5 :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Man får trippel exp så länge man är i party med den recruitade. Man kan granta max 30 lvls. Har ingen aning om "uppgradera" konton :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Kan nån förklara.. Jag har levlat med min vän från 1-20. ( Trial = 20 Jag = 24 ) atm, Har aldrig kunnat trycka på grant a level, varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Bara den som har det nya accountet kan granta levels Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 jag vet, men jag kan inte granta på den heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 (redigerat) @ Krook För att du är högre level. Den som grantar måste ha en högre level än dem som får grantade levlar. Redigerat 11 Oktober 2008 av Nomatic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg