PussyCat Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Färdig med praon på posten. Imo kul. Gillar sortering och att dela ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Kan någon hjälpa mig vart jag ska praoa? Jag vill praoa i ett ställe där man får göra mycket och inte bara städa och sånt. Kan någon hjälpa mig vart jag ska praoa? Jag vill praoa i ett ställe där man får göra mycket och inte bara städa och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Vår skola får inte praoa. :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Vår skola får inte praoa. :_ Vad går du på för skola ? oo' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 (redigerat) Vår skola får inte praoa. :_ går du på en mellanstadie skola?prao får man i högstadiet ^_^ Redigerat 24 November 2009 av evokia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Vår skola får inte praoa. :_ går du på en mellanstadie skola?prao får man i högstadiet ^_^ Ehmm, min syrra praoade i 5:an första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Vår skola får inte praoa. :_ går du på en mellanstadie skola?prao får man i högstadiet ^_^ Brunnsåker, i 6:an. Och jag menar att 7:orna (eller när fan man får praoa) inte får praoa heller. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Vår skola får inte praoa. :_ går du på en mellanstadie skola? prao får man i högstadiet ^_^ Brunnsåker, i 6:an. Och jag menar att 7:orna (eller när fan man får praoa) inte får praoa heller. :/ inte är jag förvånad, på min skola får man praoa i åttan och nian Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Vår skola får inte praoa. :_ går du på en mellanstadie skola? prao får man i högstadiet ^_^ Brunnsåker, i 6:an. Och jag menar att 7:orna (eller när fan man får praoa) inte får praoa heller. :/ inte är jag förvånad, på min skola får man praoa i åttan och nian På min skola får man inte prao någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 (redigerat) Praoade på Chlas Olsson nära Leksand. Man fick en fin arbetartröja som jag ofta använder :) Redigerat 29 November 2009 av SnuffZieZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.