knipan64 Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Ninja Arbeta med att hjälpa djur Marin biolog Polis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flyktsoda Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Någonting kreativt, typ musiker, filmregissör eller manusförfattare. Allra helst skulle jag vilja kunna leva på att skriva och spela musik, det skulle vara grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Kostexpert, näringsfysiolog, driva kurser inom näringslära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 Ninja Arbeta med att hjälpa djur Marin biolog Polis Ninja? Ja det tjänar du en förmögenhet på... BTT: Jag vill nog bli datoringenjör då jag är verkligen inne i dator och teknik. Blir nog hårdvara. whats your game? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 jobba inom fabriken ;) Taxi driver :D inom affär :) inom teknik och data :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst chster1997 Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 jag vill bli astronaut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 (redigerat) Tatuerare, överstyrman på Viking Line(like my dad!) eller musiker!! Redigerat 23 Oktober 2008 av Fr3Du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 gitarrist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Hoppas väl på rockstjärna. Fick nyss skivkontrakt med bandet :D Sök på Ape rape escape sandy shotgun på youtube :) Annars spelprogrammerare eller tandläkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 En shemale. ._. Men ja, det är nog.. En spelutvecklare skulle sitta fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardRock Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 (redigerat) Det jag vill bli när jag växer upp är, något inom sportbranschen. Det kommer säkerligen bli en basketspelare. Redigerat 27 Oktober 2008 av HardRock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flyktsoda Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Hoppas väl på rockstjärna. Fick nyss skivkontrakt med bandet :D Sök på Ape rape escape sandy shotgun på youtube :) Annars spelprogrammerare eller tandläkare. Kollade nyss, och det låter grymt. : DLätt ett band jag skulle vilja se live nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.