Dicecursor Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 cartoon network XDMe too XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 hmm trodde först det var ett slarvfel men trådskaparen kanske menar P-kanal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 hmm trodde först det var ett slarvfel men trådskaparen kanske menar P-kanal ROFL! xD Måste ha varit The voice, men jag kollar inte så mycket på TV nu. Men eftersom att The voice inte finns längre får det bli Kanal 6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 the voice sög ändå dom spelade bara chris brown 24/7 men den kanalen ja kollar mest på är nog tv6 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 hmm trodde först det var ett slarvfel men trådskaparen kanske menar P-kanalJa som tv4, som han har som exempel i beskrivningen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 the voice sög ändå dom spelade bara chris brown 24/7 men den kanalen ja kollar mest på är nog tv6 :) Jo jag vet, men det var kul om man hade en liten fest hemma, för dom hade ju Karaoke också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 TV4 har så mycket tråkigt skit, som Postkod-miljonärerna. TV5 är för inriktat för unga fjortisar, med alla deras värdelösa program om ungar med kärleks-problem. TV3 har knappt några roliga TV-program, allt är repris från TV6 SVT1 och 2 ska jag inte ens nämna här.. TV6 visar/har visat många as-sköna program, t.ex. Stargate SG-1, Stargate Atlantis, Dexter, Smallville, Startrek, Bullshit o.s.v, men dem klantar sig ofta med sändings och paus-tiderna. Och vinnaren är... Dam dam dam daaaam *Drumrolls* TV6! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 kanal 4 rippar bara amerikanska serier och pogram och kanalen i sig suger! men själv tittar jag ¨på 6an och discovery channel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 TV4 har så mycket tråkigt skit, som Postkod-miljonärerna. TV5 är för inriktat för unga fjortisar, med alla deras värdelösa program om ungar med kärleks-problem. TV3 har knappt några roliga TV-program, allt är repris från TV6 SVT1 och 2 ska jag inte ens nämna här.. TV6 visar/har visat många as-sköna program, t.ex. Stargate SG-1, Stargate Atlantis, Dexter, Smallville, Startrek, Bullshit o.s.v, men dem klantar sig ofta med sändings och paus-tiderna. Och vinnaren är... Dam dam dam daaaam *Drumrolls* TV6! Orka göra - (bindelstreck?) mellan alla ord typ. Btw så heter det Postkodmiljonären. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Vilken är ditt favvorit kanal... Har så många så det är svårt att välja Min favorit kanal är nog 6:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Kanal 6 såklart allt roligt kommer ju där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Det roliga är att när jag hör Pkanal så är ProgramKanal inte det första som poppar upp i huvudet =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.