Hoppa till innehåll

Sli


HaSsE93

Rekommendera inlägg

har precis fått mitt andra grafik, satte in det och sli funka fin fint! Det ändra problemet är FPS o sådant på spel, hadde runt 91 FPS på CoD4 på crash banor och sånt, startade ändrade inget, men samma resultat... Någon kanske vet, har 500watt det är EVGA 9600gt Superclocked 2st. Står 440 minimum SLI watt.

Redigerat av HaSsE93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ööö va. Kan du formulera om det lite.

Jo, jag körde med ett sånt här kort förut. hadde då runt 90 FPS då på CoD4. Nu har jag 90 FPS också. Så det jag undrar är varför jag inte har fått nått resultat, prövade crysis också. Samma som vanligt 30-50 FPS..... Alltså PSU:n måste räcka eftersom datorn inte lägger av. Så jag undrar vad felet är. (har det senaste uppdateringar nu o så.) Men nu f*n instrallerar jag om datorn, laddar ner drutiner till allt, och fixar crysis eller något. Hej!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu ändrade jag lite granna på saker o ting, nu får jag 91 fps på overgrown, creek osv, brukade få 50-60fps förut. Antar att det funkar, och wtf? 1600x900 resolution. har alltid bara kunnat ha 1440x900 någon som vet? Prövade crysis. körde 1440x900 50 fps typ hela tiden. Innan när jag lirade på 1024x760 så fick jag 35-45.. konstigt......Prövade 1024. fick sämre en när jag fick 1440. betyder detta att det är bättre fall jag lirar högre upplösning. Och varför jag kan ha 1600x900 nu. (har 19 tum).. Strange fast bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...