Median Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Tja, Här kan ni posta vars ni har varit i olika delar där man igentligen inte ska eller får vara i WoW. Och gärna efter 2.4.3 då Wallclimbing har blivit svårare ;) Lista: IF Airport Högsta toppen i Dun Morogh På IF Old Ironforge Wetlands Farm På UC Old Zul'Gurub Uninstanced Zul'Farrak På Karazhan Under Stormwind Bakom stängda portalen i Stormwind Stället med ett tält ovanför vattenfallet i Nortshire Valley, Elwynn Forest (Dock före 2.4.3) Alla dom här är efter 2.4.3 (Förutom tältet), har gjort vissa före, men ville pröva igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Onödig tråd imo, men under Org. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Jag är inte så intresserad av sånna exploits men en kompis tog mig till Brutallus och SWP utan att gå in i SWP (som inte är på din lista) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 I BRD så man kan stå ovanför meeting stone högst upp, Kom för tidigt till en MC run för längesen, tror jag är den enda i hela WoW som kommit upp dit, helt sjuka saker måste man göra. Måste ha sprint, Måste ha growth potions, Och massa sånt haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 (redigerat) varit under org en kille blev skit rädd när jag kom ut från väggen hehe ;) Redigerat 14 Oktober 2008 av 1337gamer007 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 I BRD så man kan stå ovanför meeting stone högst upp, Kom för tidigt till en MC run för längesen, tror jag är den enda i hela WoW som kommit upp dit, helt sjuka saker måste man göra. Måste ha sprint, Måste ha growth potions, Och massa sånt hahaÄr det inte bara att dra en Slow Fall och hoppa ner? kan bli svårt att träffa stenen iofs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 obefolkade Isle of Quel'danas, helt enkelt en bugg där gravity elapse kvarstår efter man dödat Kael'thas där man kan flyga ut till quel'danas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Jag har varit överallt, lovar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 15 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Kom under outland nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Kom under outland nu.Ramla ner för kanten? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Kom under outland nu. Flög? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 GM Island! Fast inte på mitt account. Blir bann då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg