HaSsE93 Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Skrivet 14 Oktober 2008 (redigerat) Det funkar inte o köra Far Cry 2 för mig någon som vet? (Alla andra spel funkar.) Redigerat 14 Oktober 2008 av HaSsE93 Citera
Gimcor Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Skrivet 14 Oktober 2008 Det funkar inte o köra Far Cry 2 för mig någon som vet? (Alla andra spel funkar.)Du lär nog inte få några svar när du beskriver ditt problem sådär. Citera
Arako Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Skrivet 14 Oktober 2008 vilka spel är det som funkar? funkar crysis? Citera
D48 Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Skrivet 14 Oktober 2008 FC2 har väl inte kommit ut än?nej det har det inte. Citera
Fality Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Skrivet 14 Oktober 2008 Ja, såg nyss att det stog Can-I-Run-It. Citera
Gäst wAcko Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Skrivet 15 Oktober 2008 Snälla, det är som att fråga: Min dator funkar inte kan ni fixa den nu så direkt plox. Lite mer information, tack. Errors etc. Citera
HaSsE93 Skrivet 15 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 15 Oktober 2008 Snälla, det är som att fråga: Min dator funkar inte kan ni fixa den nu så direkt plox. Lite mer information, tack. Errors etc. Jo asså jag trycker på test, o cäntar står bara o laddar kommer inte vidare. (har inget med brandvägg o sådant att göra. Har funkat förut. ) Citera
Organism Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Skrivet 15 Oktober 2008 Snälla, det är som att fråga: Min dator funkar inte kan ni fixa den nu så direkt plox. Lite mer information, tack. Errors etc. Jo asså jag trycker på test, o cäntar står bara o laddar kommer inte vidare. (har inget med brandvägg o sådant att göra. Har funkat förut. ) På vilket sett funkade det förut? Du kan ju jämföra vad som har blivit fel? Någon fil eller så.. Citera
Gimcor Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Skrivet 15 Oktober 2008 Snälla, det är som att fråga: Min dator funkar inte kan ni fixa den nu så direkt plox. Lite mer information, tack. Errors etc. Jo asså jag trycker på test, o cäntar står bara o laddar kommer inte vidare. (har inget med brandvägg o sådant att göra. Har funkat förut. ) Jahaaa, nu tror jag att jag vet vad du menar. Detta brukar hända mig ganska ofta, uppdatera bara sidan och vänta, om det inte händer något kan du prova att göra samma sak några gånger igen. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.