Hoppa till innehåll

Saknar Burning Crusade Och Pre-tbc


Gäst wAcko

Rekommendera inlägg

Jag har spelat wow väldigt länge, Account Created: 27 December 2005 18:59 CET och räknar mig själv som en aktiv och ett riktigt wowfan. Men nu när WOTLK kommer ut så vet jag själv att jag kommer sakna Burning Crusade lika mycket som originalwow. Jag blir nästan tårögd när man tänker tillbaka på de gamla goda tiderna när man dödade Ragnaros, Nefarian osv. Jag undrar om det finns någon där ute som känner som jag? Visst det är kul att utforska nya områden, cleara nya instances och raids men kommer alltid längta tillbaka till wow.

 

 

Alla som saknar originalwow say /sign

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

/sign

 

Gamla WoW var ju visserligen då inte lika värdefult som idag. Det var roligast då. Det var då det var WoW. Nu är det för mycket PvP och sådant som kommer in i bilden. Jag är lite osäker på ifall jag ska börja med WoW igen. Jag har lirat sen ungefär 2004 då det kom ut.

 

Riktigt skönt att höra att man inte är den ända som tycker som jag. MC.. BWL (Wow, det var längesen, glömde nästan förkortningen för blackwing lair).. UBRS om inte annat. Kommer ihåg när UBRS faktiskt var något stort. Visserligen var det ingen high end instance men det räckte gott och väl med UBRS.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har spelat wow väldigt länge, Account Created: 27 December 2005 18:59 CET och räknar mig själv som en aktiv och ett riktigt wowfan. Men nu när WOTLK kommer ut så vet jag själv att jag kommer sakna Burning Crusade lika mycket som originalwow. Jag blir nästan tårögd när man tänker tillbaka på de gamla goda tiderna när man dödade Ragnaros, Nefarian osv. Jag undrar om det finns någon där ute som känner som jag? Visst det är kul att utforska nya områden, cleara nya instances och raids men kommer alltid längta tillbaka till wow.

 

 

Alla som saknar originalwow say /sign

Japp Saknar också dom tiderna, Älskade verkligen Nefarian fighten, Huhuran riktigt skönt att ta han, Har även filmerna kvar som man tittar på längtar tillbaka. Dom största killsen är ändå Ragnaros,Ossirian,Nefarian,Twins, Sen nån av dom änklare i naxx som jag inte var med i, dock varit med på andra kills,

 

Tycker WoW förändrat? Motor cykel mount? ganska udda för ett sånthär spel, men visst, jag längtar till WotlK men känslan i Oldschool har varit bäst

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

/sign

 

Gamla WoW var ju visserligen då inte lika värdefult som idag. Det var roligast då. Det var då det var WoW. Nu är det för mycket PvP och sådant som kommer in i bilden. Jag är lite osäker på ifall jag ska börja med WoW igen. Jag har lirat sen ungefär 2004 då det kom ut.

 

Riktigt skönt att höra att man inte är den ända som tycker som jag. MC.. BWL (Wow, det var längesen, glömde nästan förkortningen för blackwing lair).. UBRS om inte annat. Kommer ihåg när UBRS faktiskt var något stort. Visserligen var det ingen high end instance men det räckte gott och väl med UBRS.

Du var 9 år då. Tvivlar på att du kom med i MC, BWL raids.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

/sign

 

Gamla WoW var ju visserligen då inte lika värdefult som idag. Det var roligast då. Det var då det var WoW. Nu är det för mycket PvP och sådant som kommer in i bilden. Jag är lite osäker på ifall jag ska börja med WoW igen. Jag har lirat sen ungefär 2004 då det kom ut.

 

Riktigt skönt att höra att man inte är den ända som tycker som jag. MC.. BWL (Wow, det var längesen, glömde nästan förkortningen för blackwing lair).. UBRS om inte annat. Kommer ihåg när UBRS faktiskt var något stort. Visserligen var det ingen high end instance men det räckte gott och väl med UBRS.

Du var 9 år då. Tvivlar på att du kom med i MC, BWL raids.

 

Finns 9 åringar i wow :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo tyvärr =/

Oooo vad du sa en bra grej där ^^.

Jag är lite less på folket som sitter och säger "plz give 10g for training"

när dom är typ level 1.

Också det när jag grantade Nomatic levlar, då kom en snubbe.

Konversation log:

 

Gubbe: How did u do that?

Jag: Refer a friend?

Gubbe: What is that?

Jag: You refer a friend, and every 2 level i ding, i can give him one level.

Gubbe: CAN U DO ON ME?! I GIVE GOLD, PLZZZZZ!!!

 

Orkar inte med såna småungra som har fått trip på zzzZzz's

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

/sign

 

Gamla WoW var ju visserligen då inte lika värdefult som idag. Det var roligast då. Det var då det var WoW. Nu är det för mycket PvP och sådant som kommer in i bilden. Jag är lite osäker på ifall jag ska börja med WoW igen. Jag har lirat sen ungefär 2004 då det kom ut.

 

Riktigt skönt att höra att man inte är den ända som tycker som jag. MC.. BWL (Wow, det var längesen, glömde nästan förkortningen för blackwing lair).. UBRS om inte annat. Kommer ihåg när UBRS faktiskt var något stort. Visserligen var det ingen high end instance men det räckte gott och väl med UBRS.

Du var 9 år då. Tvivlar på att du kom med i MC, BWL raids.

 

Mjo, det är sant. Ska jag vara ärlig kom jag aldrig med i någon raid annan än ZG då. Men, mjo.. sakna själva känslan kan man ju göra. Även fast man inte har varit i MC kan man fortfarande ha en egen uppfattning utav det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...