Fality Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Första jag kom att tänka på, vet inte varför. ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 29 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Första jag kom att tänka på, vet inte varför. ;> Vem är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Offspring med change the world! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flyktsoda Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Första jag kom att tänka på, vet inte varför. ;> Vem är det? Bara världens bästa låt med världens bästa gitarrsolo, din okultiverade slyngel.Men som svar på din fråga: Pink Floyd - Comfortably Numb. OnT: Lätt denna. Pink Floyd - Us And Them Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 offspring suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 offspring suger Point of view noted, please fall back in line. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 offspring sugerNej, det gör dom inte. BTW så heter dom The Offspring med The och en stor bokstav på o:et. O´Laura - Release me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 En sorglig stund jag ser uppifrån händer mina släktingar; Erich Johnson - Cliffs of dover , hade passat enligt mig, då den låter lite nedstämmande. Bra låt för övrigt. En stund då jag är arg på nån falsk fjortisbrud; Foo Fighters - The pretender Om jag skådar världen och jag typ äger den (?) Coldplay - Viva la vida, texten är ju klockren, låten är bra. 3 stunder av mig :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 30 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 En sorglig stund jag ser uppifrån händer mina släktingar; Erich Johnson - Cliffs of dover , hade passat enligt mig, då den låter lite nedstämmande. Bra låt för övrigt. En stund då jag är arg på nån falsk fjortisbrud; Foo Fighters - The pretender Om jag skådar världen och jag typ äger den (?) Coldplay - Viva la vida, texten är ju klockren, låten är bra. 3 stunder av mig :3 Wow, folk börjar skriva i denna tråden! (y) Ny låt som jag har tänkt mig, när jag är ledsen & stirrar uppifrån när min tjej är otrogen.. Yellowcard - Light up the sky Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 nu får du en till som skriver igen :D Jag blir retad av en kille men står emot och han får all skit B) Adam Tensta - My Cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 31 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 nu får du en till som skriver igen :D Jag blir retad av en kille men står emot och han får all skit B) Adam Tensta - My Cool Tänk lite djupare, om du vet vad jag menar (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 hah, jag vet ;D Men den tyckte jag var cool HHAHA jag är kul idag. Ser man ett stort j*vla krig uppifrån himlen och folk dör hit och dit är nog Raining Blood lite bra, kanske inte den bästa låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.