Proccito Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Jag har uptäckt mit fel i ett tidigare fel i ett ämne jag gjorde (försvann) det är ingen WTF- fil jag undrar hur jag fixar en sån fil svara snälla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 \World of Warcraft\Data\enGB där hittar du den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 finns inte där ska jag trycka på en sån fil eller vad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Kör wow repair det fixar till det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Ska jag ta "reset an check files" eller check files only"?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Preset to reset to dumb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 \World of Warcraft\Data\enGB där hittar du denFel. Filen skall existera på HDD->Program->World of Warcraft Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Kan du inte starta WoW? Det borde skapa filen igen när det startas. För Realmlist återställs ibland till original om man inte ändrar i en andra wtf fil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 \World of Warcraft\Data\enGB där hittar du denFel. Filen skall existera på HDD->Program->World of Warcraft Fel. Filen ligger i Data\enGB i den nya patchen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg