Organism Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Skrivet 16 Oktober 2008 Jag tankade hem Msn Live Messenger Beta versionen idag. Men det funkar inte . Det kommer bara upp ett fel medelande 24/7. Någon som kan hjälpa mig? Har vista ultimate med.. Citera
laynus Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Skrivet 16 Oktober 2008 hmm tänk att det bara är beta en fråga har du sp1? Det kan vara orsaken eller så fattas det komponenter. Det är vad jag tror Citera
garkan Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Skrivet 16 Oktober 2008 hmm tänk att det bara är beta en fråga har du sp1? Det kan vara orsaken eller så fattas det komponenter. Det är vad jag tror Fattas komponenter? Då kan man inte äns köra igång datorn.. Kolla så att du har dom nyaste uppdateringarna. Ominstallera eller installera gamla em-es-en. Citera
Organism Skrivet 16 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 16 Oktober 2008 (redigerat) hmm tänk att det bara är beta en fråga har du sp1? Det kan vara orsaken eller så fattas det komponenter. Det är vad jag tror Fattas komponenter? Då kan man inte äns köra igång datorn.. Kolla så att du har dom nyaste uppdateringarna. Ominstallera eller installera gamla em-es-en. Okej, ska instalera om det gamla. @wAcko, 32bit. EDIT: Jag har gjort det nu, still the same shit. Redigerat 16 Oktober 2008 av Molesta Citera
JonteFire2 Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Skrivet 16 Oktober 2008 Så blir det på min med, oxå segas datorn ner sen efteråt. så då installerade jag om det gamsla som jag hade innan och det funkade att vara inne på den men inte beta.. ;) Citera
Organism Skrivet 16 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 16 Oktober 2008 Så blir det på min med, oxå segas datorn ner sen efteråt. så då installerade jag om det gamsla som jag hade innan och det funkade att vara inne på den men inte beta.. ;) Klart jag fattar att det går att vara inne på en gamla, men meningen med den här tråden var ju att jag vill få hjälp så att jag kan använda den nya betan.. Citera
krydda Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Skrivet 16 Oktober 2008 För mig går det knappt att installera någonting, dock kunde jag installera beta. :huh: Citera
laynus Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Skrivet 16 Oktober 2008 Asså men fel menar jag typ att det inte funkar på vista än bara xp det menade jag. Citera
Organism Skrivet 16 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 16 Oktober 2008 Asså men fel menar jag typ att det inte funkar på vista än bara xp det menade jag. En av mina tjej-polare har Vista & det funkar utmärkt.. Citera
laynus Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Skrivet 18 Oktober 2008 Vista är väldigt buggning tycker jag. Hade det förr och utforska kraschade och internet också. Den var skit slö! Citera
yoadee Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Skrivet 18 Oktober 2008 Vad är problemet? Det är em beta, inga buggfixar har gjorts så det funkar inte på vissa datorer än. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.