Hoppa till innehåll

Några Nya Saker Som Jag Hajar Noll På.


garkan
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan där.

Igår uppdaterade jag patchen till 3.0.2.

Jag gick och klippte mig och gjorde en fin rakning.

Gick och hälsade på den riktiga kungen av Stormwind och gick ner till Stormwind harbor.

Jag respeccade mig till holy igen och märkte att healing och spell damage har blivit spell power.

Men det är inte själva grejen, grejen är att jag hittade achievement systemet och ville kolla på det lite.

Har gjort några achievement's som typ deadmines och klipp dig och sånt skit.

Men vad är det man slösar poängen på?

Jag har hört att det är inget, och hört att man kan få titlar, tabards och mount.

Är detta sant?

 

Samt har jag en fråga vad f*n Glyphs är, jag hajade noll när dom sa "hug a guildie."

Så jag gick och letade närmaste guild polare och spammade Hug macro'n men har inte fått något.

Hur går detta "glyph"-system till?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Achievement points kommer förmodligen att användas till att köpa titlar/tabards/mounts som du själv sa, blizz håller på och arbetar lite på det.

Glyphs är något man gör i inscription, och de har olika funktion till varje class.

T.ex.: Min jag köpte på warriorn gör så att "whirlwind hits an additional extra target"

Du kan köpta glyphs på AH (förutsatt att någon har lagt ut dem), och sedan ta dig till inscription trainer som finns i ett hus utanför Stockades i SW, där du kan "utrusta" dig själv med den. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Achievement points kommer förmodligen att användas till att köpa titlar/tabards/mounts som du själv sa, blizz håller på och arbetar lite på det.

Glyphs är något man gör i inscription, och de har olika funktion till varje class.

T.ex.: Min jag köpte på warriorn gör så att "whirlwind hits an additional extra target"

Du kan köpta glyphs på AH (förutsatt att någon har lagt ut dem), och sedan ta dig till inscription trainer som finns i ett hus utanför Stockades i SW, där du kan "utrusta" dig själv med den. :)

Fyfan vad du svarade nice :)

Men det är bara en liten sak^^, hur får jag Glyphs? (förutom AH)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Achievements är bara oc hskryta, för till wotlk så kommer inte alla ha dödat onyxia, UBRS, gruul, prince, headless horsemen, fått brewfest mount osv.

Mjo, men jag tycker det är ganska kul att få det implenterat.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Achievements är bara oc hskryta, för till wotlk så kommer inte alla ha dödat onyxia, UBRS, gruul, prince, headless horsemen, fått brewfest mount osv.

 

Achivements finns kvar på 80 och man kommer kunna göra dessa saker då också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Saker man får med archivement points:

 

http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=21656.0

 

Det där är för att klara själva achievementsen, har inget att göra med pointsen.

 

"Patch 3.0.2 - Achievement Rewards"

 

iofs står det inte vad man gör med pointsen :P

 

Man gör inget med poängen men man får saker när man gör vissa Achivements. Tex. Tabarder, Mounts och Titlar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...