MysticGohan Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 häll ut något kletigt utanför deras dörr så dem kliver i det och tänker WTF. offtopic: överdriv inte med det du gör, om du driver med fel person så kan du råka illa ut. och du borde inte käka godiset utan att tuggat, har läst om folk som hittat vassa saker i godiset:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 häll socker i tanken på deras bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 häll socker i tanken på deras bil. Eller potatismjöl ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Bra bus: http://www.gt.se/polopoly_fs/1.427733!.../4208965365.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RumbleRoar Skrivet 20 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 (redigerat) Vadå, vill du vara snäll? Föreställ dig det här: Du bor i en by. Nästan alla vet vem du är. Alla känner igen din halloweenmask pga har ingen annan "bra". De blir väldigt förbannade om man gör något elakt. häll socker i tanken på deras bil. Eller potatismjöl ;| Eh, nää. Jag föredrar att inte överdriva xD Bra bus:http://www.gt.se/polopoly_fs/1.427733!.../4208965365.jpg Eh, jaa, vad man nu ska säga... Kan då säga att jag tror jag kör med en tuta som låter ashögt och att bita av godisar och sätta fast på handtag och dörren. Men såklart byter jag ju ut vid bättre förslag ;) Redigerat 20 Oktober 2008 av kvack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SlipKorn Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Kasta ägg är en riktig Klassiker. Men du har ju mask på dig? Det finns väl andra i din by som ahr samma mask? Iallafall om man ska göra nåt bus på Halloween så är det kasta ägg eller Spruta KEtchup på deras fönster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RumbleRoar Skrivet 21 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Kasta ägg är en riktig Klassiker. Men du har ju mask på dig? Det finns väl andra i din by som ahr samma mask? Iallafall om man ska göra nåt bus på Halloween så är det kasta ägg eller Spruta KEtchup på deras fönster. Jag har två halloweenmasker (nästan likadana) köpt år 1999 när min morbror och morfar var i USA. Nej, ingen annan har en sån mask. De andra maskerna är inte bra (de är grymt dåliga). Jag vill inte göra nånting där de behöver stå ute i kylan och tvätta fönster bara för att de inte har godis. Jag skrev också i första inlägget : Inga kasta ägg bus! Men det är sista året jag går i år, ids inte skaffa ny. Bild på maskerna När de ser mig säger de bara: - Hej hanna! ^_^ xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animator Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Finns vissa smällare som man kan dra i från 2 håll så smäller dom . Tejpa fast en sån vid dörrkanten & listen till dörren. Sen när dom ska öppna. Bom! Jag har sånna smällare. Ska nog gå idag och ägga massor av hus. 5 tips: ------------------------------------------------- Köp dragsmällare. ------------------------------------------------- Ta med en cykellampa och lys på de från fönstret (De lär bli rätt förvånade men ej så rolig ^^,) ------------------------------------------------- Ta med järnrör och slå sönder brevlådan ^^, (Var bäredd på att kuta) ------------------------------------------------- Frys in en raklödder burk i frysen sedan sågar du upp den och lägger i brevlådan (Den bör sprängas fast de tar 10 min ca) ------------------------------------------------- Kasta snöbollar på dörrar fönster ovs (Vi har iaf snö :D) ------------------------------------------------- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Om de inte vill ge dig godis ge dem godis istället! Laga gelehallon men ta salt istället för socker på och lägg den i en liten fin påse och ge påsen till dem tex i brevlådan eller nånting. Eller skräm dem! Lägg en liten lapp i deras brevlåda där det står "Ni kommer snart att dö muhahaha". Eller om de har ett öppet fönster så kasta in en mask som är jätte läskig eller knacka på dörren och spring din väg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 (redigerat) Om de inte vill ge dig godis ge dem godis istället! Laga gelehallon men ta salt istället för socker på och lägg den i en liten fin påse och ge påsen till dem tex i brevlådan eller nånting. Eller skräm dem! Lägg en liten lapp i deras brevlåda där det står "Ni kommer snart att dö muhahaha". Eller om de har ett öppet fönster så kasta in en mask som är jätte läskig eller knacka på dörren och spring din väg. Jesus Christ. Varför skulle man lägga salt på godis för? Det är ju sött, inte salt. Om du nu lägger salt i ditt godis, skulle det inte smaka gott. >_< //Megadeth Redigerat 5 November 2008 av Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.