Hoppa till innehåll

Skicka Patchfiler Från Dator Till Dator.


Rekommendera inlägg

Ja, jag har problemet med blizzard downloadern. Men eftersom jag har en till dator med WoW(Har laddat ned patchfilerna på den), så undrar jag hur jag lättast kan skicka över filerna från den datorn till min laptop? Man kanske kan säga " Kör WoW på den datorn då?". Men jag har bara tillgång till den varannan vecka.

 

Så gör jag bäst i att leta upp filerna som behövs till patchgrejerna eller raderar jag WoW foldern på min laptop, kopierar WoW foldern från den andra och lägger över till laptopen?

 

För jag läste att man gjort det men ville höra om någon här på Fuska har något tips.

 

Skulle behöva snabba svar eftersom det är den här veckan som kommer jag kan använda den andra datorn.

Redigerat av Hetfield05
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det går att överföra hela WoW-mappen... jag fick inte installerat WoW på vista så jag förde över mappen från XP också var det bara att börja spela.

 

Har du XP eller Vista? patchen lägger sig på olika ställen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag lade över hela WoW mappen till en extern hårddisk eller vad det heter. Sen radda jag WoW på laptopen. Lade över den fullständiga WoW mappen till laptopen. Sen var det bara och köra! :) Nu slapp jag iallafall ladda ned mirrors...

exakt så gjorde jag :) (men över nätverket det går snabbare) och det funkar felfritt för mig, var bara att börja köra när jag la över spelet, behövde inte patcha eller nånting :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...