Hoppa till innehåll

Tbc Patch


zkAro
 Dela

Rekommendera inlägg

Nu hade jag tänkt köpa TBC också. Men jag har en liten fråga angående TBC, måste jag installera en ny patch när jag har installerat eller är det bara att installera och spela? Jag har den senaste patchen (3.0.2).

Install & Play.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lite patcher kommer du behöva ladda om jo

lite patcher? som 3.0.2? tog mig flera dagar att installera den! Om det som wAcko sa är sant så är det väldigt skönt, men om man ska ladda om lite patcher så kommer jag f*n inte att köpa tbc!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köper du spelet blir det 2.0.0 igen.

Men du har ju patcherna så bara att patcha om.

tyvärr är det inte så lätt, vissa patcher kommer att ha en annan uppbyggnad för tbc versionen (t.ex. 2.1 som introducerade BT) pre-tbc patcherna är alltid mindre än post-tbc patcherna.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sluta bli så aggressiv, vill du spela så får du ta och ladda ner patcher, så är det för alla, och om du har laddat ner dom en gång så kommer det gå på några sekunder att dl'a igen

jag är inte agressiv, det är bara att jag inte direkt gillar vårt bredband precis :( men hur som helst, jag för väl ladda ner den/dom där patcherna till TBC då. Men jag hoppas att det går snabbare att ladda ner dom då, jag vill inte vänta i två dagar för att en patch ska laddas ner.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...