zkAro Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Nu hade jag tänkt köpa TBC också. Men jag har en liten fråga angående TBC, måste jag installera en ny patch när jag har installerat eller är det bara att installera och spela? Jag har den senaste patchen (3.0.2). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Nu hade jag tänkt köpa TBC också. Men jag har en liten fråga angående TBC, måste jag installera en ny patch när jag har installerat eller är det bara att installera och spela? Jag har den senaste patchen (3.0.2).Install & Play. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 lite patcher kommer du behöva ladda om jo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 18 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 lite patcher kommer du behöva ladda om jo lite patcher? som 3.0.2? tog mig flera dagar att installera den! Om det som wAcko sa är sant så är det väldigt skönt, men om man ska ladda om lite patcher så kommer jag f*n inte att köpa tbc! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 jag vet inte om du kommer behöva ladda om alla patcher, men några kommer du nog behöva ladda ner, i vilket fall som helst är det värt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Sluta bli så aggressiv, vill du spela så får du ta och ladda ner patcher, så är det för alla, och om du har laddat ner dom en gång så kommer det gå på några sekunder att dl'a igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Köper du spelet blir det 2.0.0 igen. Men du har ju patcherna så bara att patcha om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Köper du spelet blir det 2.0.0 igen. Men du har ju patcherna så bara att patcha om. tyvärr är det inte så lätt, vissa patcher kommer att ha en annan uppbyggnad för tbc versionen (t.ex. 2.1 som introducerade BT) pre-tbc patcherna är alltid mindre än post-tbc patcherna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 19 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Sluta bli så aggressiv, vill du spela så får du ta och ladda ner patcher, så är det för alla, och om du har laddat ner dom en gång så kommer det gå på några sekunder att dl'a igenjag är inte agressiv, det är bara att jag inte direkt gillar vårt bredband precis :( men hur som helst, jag för väl ladda ner den/dom där patcherna till TBC då. Men jag hoppas att det går snabbare att ladda ner dom då, jag vill inte vänta i två dagar för att en patch ska laddas ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Du kan ju alltid spara över Patchfilerna du nyss laddade ned till en extern hårddisk eller liknande...Och sedan kopiera över till foldern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg