JonteFire2 Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Har nyss köpt Battlefield Vietnam och vet ingenting om vad spelet går ut på.. Ska man göra missions? hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Har nyss köpt Battlefield Vietnam och vet ingenting om vad spelet går ut på.. Ska man göra missions? hur? tjjjjja! vill börja med att säga att du har köpt ett av dom bästa BF spelen:) jo man kan spela singelplayer men då kör man bara mot bots... dom är inte så smarta av sig, men testa spela där först så du lär dig allt om hur spelet funkar. men om du vill börja spela online, så börja med att ladda ner 1.21 Patchen till BFV så har du en version som det finns många bra servrar på mm. sen ska jag lära dig ngr knep så du slipper teamkilla, tryck på "Q" så får du fram en 3D karta så du ser dina egna spelare. spelet går ut på att man ska ta över flaggor. det är ett av dom roligaste spelen jag någon sin har spelat. har spelat det i 2 år nu :P om du vill ha mer hjälp så säg till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 19 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Har nyss köpt Battlefield Vietnam och vet ingenting om vad spelet går ut på.. Ska man göra missions? hur? tjjjjja! vill börja med att säga att du har köpt ett av dom bästa BF spelen:) jo man kan spela singelplayer men då kör man bara mot bots... dom är inte så smarta av sig, men testa spela där först så du lär dig allt om hur spelet funkar. men om du vill börja spela online, så börja med att ladda ner 1.21 Patchen till BFV så har du en version som det finns många bra servrar på mm. sen ska jag lära dig ngr knep så du slipper teamkilla, tryck på "Q" så får du fram en 3D karta så du ser dina egna spelare. spelet går ut på att man ska ta över flaggor. det är ett av dom roligaste spelen jag någon sin har spelat. har spelat det i 2 år nu :P om du vill ha mer hjälp så säg till. Okej vet, det är askul, kostade bara 99 :- på gamestop :o :)Tack, men kostar det nåt att spela online? Kostar det nåt att ladda ner patchen? Hur styr man flygplan, helicoptrar? Hur vet man vart flaggorna är? Vad är Battlefield Vietnam WW2 mod? Ska man döda motståndarna också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Har nyss köpt Battlefield Vietnam och vet ingenting om vad spelet går ut på.. Ska man göra missions? hur? tjjjjja! vill börja med att säga att du har köpt ett av dom bästa BF spelen:) jo man kan spela singelplayer men då kör man bara mot bots... dom är inte så smarta av sig, men testa spela där först så du lär dig allt om hur spelet funkar. men om du vill börja spela online, så börja med att ladda ner 1.21 Patchen till BFV så har du en version som det finns många bra servrar på mm. sen ska jag lära dig ngr knep så du slipper teamkilla, tryck på "Q" så får du fram en 3D karta så du ser dina egna spelare. spelet går ut på att man ska ta över flaggor. det är ett av dom roligaste spelen jag någon sin har spelat. har spelat det i 2 år nu :P om du vill ha mer hjälp så säg till. Okej vet, det är askul, kostade bara 99 :- på gamestop :o :)Tack, men kostar det nåt att spela online? Kostar det nåt att ladda ner patchen? Hur styr man flygplan, helicoptrar? Hur vet man vart flaggorna är? Vad är Battlefield Vietnam WW2 mod? Ska man döda motståndarna också? nej, det kostar inte att spela online. det kostar inte något att ladda ner patchen. huvudsakligen så håller du bara inne "w" och styr med musen. till både flygplan och helis. men med helis så kan du använda "S" om du känner för att landa. du ser var flaggorna är på kartan. det är nog något som gör BFV att likna som andra världskriget. klart att du ska döda dina motståndare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 20 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 (redigerat) Har nyss köpt Battlefield Vietnam och vet ingenting om vad spelet går ut på.. Ska man göra missions? hur? tjjjjja! vill börja med att säga att du har köpt ett av dom bästa BF spelen:) jo man kan spela singelplayer men då kör man bara mot bots... dom är inte så smarta av sig, men testa spela där först så du lär dig allt om hur spelet funkar. men om du vill börja spela online, så börja med att ladda ner 1.21 Patchen till BFV så har du en version som det finns många bra servrar på mm. sen ska jag lära dig ngr knep så du slipper teamkilla, tryck på "Q" så får du fram en 3D karta så du ser dina egna spelare. spelet går ut på att man ska ta över flaggor. det är ett av dom roligaste spelen jag någon sin har spelat. har spelat det i 2 år nu :P om du vill ha mer hjälp så säg till. Okej vet, det är askul, kostade bara 99 :- på gamestop :o :) Tack, men kostar det nåt att spela online? Kostar det nåt att ladda ner patchen? Hur styr man flygplan, helicoptrar? Hur vet man vart flaggorna är? Vad är Battlefield Vietnam WW2 mod? Ska man döda motståndarna också? nej, det kostar inte att spela online. det kostar inte något att ladda ner patchen. huvudsakligen så håller du bara inne "w" och styr med musen. till både flygplan och helis. men med helis så kan du använda "S" om du känner för att landa. du ser var flaggorna är på kartan. det är nog något som gör BFV att likna som andra världskriget. klart att du ska döda dina motståndare. Okej, måste man installera patchen för att spela online? Isåfall vilken och hur ? Asså det går typ inte att spela!!! Det segar hela tiden!! ÅÅÅÅÅÅH f*n va IRRITERANDE!!! jag har kört diskfragmentering och diskrensning, nåt annat som kan hjälpa? Redigerat 20 Oktober 2008 av JonteFire2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 vad går fel? går spelet segt, tar det onödigt mkt tid att ladda? eller vad? här är en bra patch(1.21) men innan du ska ladda ner den här patchen tror jag att du ska ha patch 1.2 innan, vad har du nu? anyway här är en sida till patchen---> http://www.fileshack.com/file.x?fid=5929 där. sen när du ska installera den så gör du följande-> 1. installera spelet. 2. ladda ner patchen 3. gå till platsen där du spara patchen och höger tryck på den och välj "öppna". sen tar du bara och fortsätter fram. där borde du ha fått allt. om det är ngt annat så säg till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 21 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Ja men måste man ha patchen för att spela online? Det laggar när jag ska spela..! Det går hyffast fort när det laddar. jag har ingen patch!! vet f*n inte ens vad det är! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 aa du är lite nybörjare när det gäller PC och IT sånt va? om du startar BFV så efter intro videon så är det en huvud meny och längds ner till höger i rutan så ser du att det står ett nummer, säg vad det är för det är versionen av ditt spel. och nej! du behöver inte patchen för att spela online, men jag rekomederar dig att installera den för det är mindre buggar på den versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 9 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 (redigerat) På fodralet så står det att det är version 9.0b Men jag har trådlöst internet.. det är väll inte rekommenderat för att spela online.. :( Redigerat 9 Januari 2009 av JonteFire2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 9.0b är väl vilket directx som krävs,du måste start spelet först och sen kolla runt på huvud menyn där står det nog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 9 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 aa där står det typ t2 eller nått.. jag kan inte se riktigt vad det står. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 nja trådlöst internet är inte rekomenderat... :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg