Blitzcat Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Vill bara uttrycka min ilska här pga att vi möter två retradins på 1900 rating som rogue/mage. Har aldrig mött två av samma klass på den ratingen. Och självklart så förlorar vi. Nerf Blizzard. Nerf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Vill bara uttrycka min ilska här pga att vi möter två retradins på 1900 rating som rogue/mage. Har aldrig mött två av samma klass på den ratingen. Och självklart så förlorar vi. Nerf Blizzard. Nerf. Det kommer, min vän... Det kommer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Man behöver bara hitta en taktik, jag som Arcane tar ju retris i 1vs1 och roguen borde också kunna det som wAcko har sagt. Tar du retris i 1vs1? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Retri pala's kommer bli nerfade redan i nästa patch, så det är inget att whina om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Kollade lite på talents, och dom får ju f*n 45% mer crit dmg från Divine Storm, sen 10 sec CD :o, dom kanske till och med får mer, kollade inte alla talents, t.ex. improved sanc aura osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 20 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 (redigerat) Man behöver bara hitta en taktik, jag som Arcane tar ju retris i 1vs1 och roguen borde också kunna det som wAcko har sagt. Tar du retris i 1vs1? Welfareungen vägrar ju inse skillnaden mellan duels och arena.. Btw så healar ju retradins som holy gjorde prepatch. Detta var våran taktik: Spellsteala BoS från båda, sap på en sheep på den andra. Shattercombo på den sapade targeten, drar ner honom typ 5k dmg. Resheep, andra retradinen bubblar, roguen kan inte vanisha pga. någon j*vla dot. De lägger upp nya BoS, får spellsteala (zomg manan går undan) DR OMG!!!!!!!! Roguen blir nerburstad lolzor. Redigerat 20 Oktober 2008 av Pineapple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Man behöver bara hitta en taktik, jag som Arcane tar ju retris i 1vs1 och roguen borde också kunna det som wAcko har sagt. Tar du retris i 1vs1? Welfareungen vägrar ju inse skillnaden mellan duels och arena.. Ta det lungt vi vet att arcane är bättre i 1vs1 och jag undrar om du tar retris i 1vs1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 20 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 (redigerat) Man behöver bara hitta en taktik, jag som Arcane tar ju retris i 1vs1 och roguen borde också kunna det som wAcko har sagt. Tar du retris i 1vs1? Welfareungen vägrar ju inse skillnaden mellan duels och arena.. Ta det lungt vi vet att arcane är bättre i 1vs1 och jag undrar om du tar retris i 1vs1 Ja, jag tar retadins som frost i 1v1. Och jag slår vad om att jag tar dig som mage, oavsett spec. Men ämnet var nu retradins i arena. Redigerat 20 Oktober 2008 av Pineapple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 (redigerat) Man behöver bara hitta en taktik, jag som Arcane tar ju retris i 1vs1 och roguen borde också kunna det som wAcko har sagt. Tar du retris i 1vs1? Welfareungen vägrar ju inse skillnaden mellan duels och arena.. Ta det lungt vi vet att arcane är bättre i 1vs1 och jag undrar om du tar retris i 1vs1 Ja, jag tar retadins som frost i 1v1. Och jag slår vad om att jag tar dig som mage, oavsett spec. Men ämnet var nu retradins i arena. Jag säger det samma om att jag tar dig... har som sagt aldrig förlorat mot en frost mage Redigerat 20 Oktober 2008 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 20 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Man behöver bara hitta en taktik, jag som Arcane tar ju retris i 1vs1 och roguen borde också kunna det som wAcko har sagt. Tar du retris i 1vs1? Welfareungen vägrar ju inse skillnaden mellan duels och arena.. Ta det lungt vi vet att arcane är bättre i 1vs1 och jag undrar om du tar retris i 1vs1 Ja, jag tar retadins som frost i 1v1. Och jag slår vad om att jag tar dig som mage, oavsett spec. Men ämnet var nu retradins i arena. Jag säger det samma om att jag tar dig... har som sagt aldrig förlorat mot en frost mage Mkay, arcane > frost i 1v1. Btw.. rating? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Jag har fortfarande inte kört någon arena efter patchen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Retri paladins har ju ganska lite HP, så det är enkelt att kita om man är lock. Men det blir svårt när dom stunnar mig, då måsta jag poppa min trinket. Hoppas att blizz nerfar paladins riktigt ordentligt... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg