NooBeD Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Hej jag undar vilket som är bäst xbox 360 eller Playstation 3? Skriv gärna vad som är bra med dom olika konsollerna. Tack i förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Playstation 3 är bättre!!! Mycket snyggare grafik, roligare spel, Bluray spelare, gratis internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Som han sa där uppe. Playstation 3, det som är bra är tex sakerna ovanför mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Mycket snyggare grafikNot reeaally. Seriöst, PS3 har knappast "mycket snyggare" grafik än Xbox 360, knappt snyggare alls. Skulle gärna se ett exempel på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Mycket snyggare grafikNot reeaally. Seriöst, PS3 har knappast "mycket snyggare" grafik än Xbox 360, knappt snyggare alls. Skulle gärna se ett exempel på det. Typiskt fanboy svar. Ignorera honom :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Mycket snyggare grafik Not reeaally. Seriöst, PS3 har knappast "mycket snyggare" grafik än Xbox 360, knappt snyggare alls. Skulle gärna se ett exempel på det. Typiskt fanboy svar. Ignorera honom :) jag skulle aldrig ignorera honom och faktist vill jag OCKSÅ ha ett exempel på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooBeD Skrivet 21 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Hallå den har forumet hanlade om PS3 Eller Xbox!!!!! Å inget ignorea honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Mycket snyggare grafik Not reeaally. Seriöst, PS3 har knappast "mycket snyggare" grafik än Xbox 360, knappt snyggare alls. Skulle gärna se ett exempel på det. Typiskt fanboy svar. Ignorera honom :) DIN FÖRRÄDARE! :angry: :angry: :angry: *Går och skär mig* Aa, visst f*n, ironi. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Mycket snyggare grafik Not reeaally. Seriöst, PS3 har knappast "mycket snyggare" grafik än Xbox 360, knappt snyggare alls. Skulle gärna se ett exempel på det. Typiskt fanboy svar. Ignorera honom :) Peka ut vad som var fanboy i det svaret tack. Han sa inte direkt att Xbox 360 var bättre än PS3 eller något liknande. http://www.gamespot.com/features/6162742/index.html Ta er en titt på den här länken, PS3 grafiken är knappast mycket bättre än Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooBeD Skrivet 22 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 PS3 GRAFIKEN VAR JU BÄTTRE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 PS3 GRAFIKEN VAR JU BÄTTRE!Det är ingen skillnad på grafiken, bara ljussättningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooBeD Skrivet 22 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 PS3 ljussättning är bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.