Hoppa till innehåll

Berätta Era Wow-historier!


Rekommendera inlägg

För att liva upp stämningen efter allt skit med servers, patchning kan vi väl berätta lite om våra roligaste stunder i World of Warcraft. Tja, det behöver ju inte bara vara roliga saker. T.ex en gång när jag spelade Warsong Gulch i ungefär 2 timmar.(Horde). Alliance hade typ bara twinks men stod bara vid deras FC. Vi hade 2 "twinks" och resten Non-twink.

Vi attackerade hela tiden och dem fortsatte slakta oss med sina twinks. Men vi slutade inte. Vi anföll, anföll och anföll tills vi faktiskt tog tillbaks flaggan och fick en P. Dem vann med 3-2.

Men hellvete vad vi slogs...

 

Någon som har något värt att berätta om?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har haft cybersex.

Vad intressant.

 

Mitt var nog när det var en priest + paladin mot min arena team (warlock+warlock), min lagkamrat dog, då var det jag mot båda två, jag springer runt i arenan och kitar paladinen, sen blir priesten OOM (för att han heala paladinen), så jag döda honom och sen dödade jag paladinen. Jag kända mig så j*vla imba efteråt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har haft cybersex.

Vad intressant.

 

Mitt var nog när det var en priest + paladin mot min arena team (warlock+warlock), min lagkamrat dog, då var det jag mot båda två, jag springer runt i arenan och kitar paladinen, sen blir priesten OOM (för att han heala paladinen), så jag döda honom och sen dödade jag paladinen. Jag kända mig så j*vla imba efteråt. ;)

 

Nice :)

 

Detta hände med min paladin i förrigår.

Vi skulle ta zul'farrak som en normal group.

Vi kom till stairs så råkade en mage göra blink och aggroa hela gruppen.

Han tappade liv som fasen och EXACT när han hade 1 hp gjorde jag lay on hands och räddade dagen ^^.

Så tog vi alla med några spells.

Dock blev jag OOM och vi blev wiped :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan väl berätta när jag testade mage & rogue med min vän Zephar, och vi lyckades ta 1835~ rating, och vi skulle just få honom vapen.

Ja, vi ville inte förlora för mycket rating, så vi bestämde oss att köra en match till för att inte bli giriga och fortsätta hela tiden, så joinade vi då. Det var en relativt lätt combo, spriest/lock, men min partner dog dock väldigt fort och så gjorde deras warlock, så jo, jag sprang iväg för att skaffa till mig lite HP, men ack, priesten ressade warlocken.

Nu eftersom Zephar behövde gå illa kvickt så var han säker på att det var en förlust och loggade ut, men saken var den att jag var på 100% HP, och eftersom priesten hade lågt HP redan när han ressade, och ressen gjorde slut på hans mana totalt, så var det jag och två oom clothiers med 20% HP var - gissa hur deprimerad han blev senare när han fick reda på nyheterna =p

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att jag som Holy Paladin igår skulle explora STV. En hunter lvl 70 med liknande gear som jag, något bättre började jaga efter mig, han jagade i 20 minuter och jag bara hela mig och fortsatte springa. Tillslut vart jag trött på han, vände mig om, stunnade Holy Shock med alla buffs uppe trinkets osv, sedan Judgement. Då var han nere på 30% och började löpa, då kastade jag HoW som också självklart crittade runt 3k så var han nere (: Undrar hur han kände sig efteråt haha

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hihi, igår fick jag min första titel i level 50^^ dvs Jenkins!!!

Skrev bara, LFG [Leeeeeeeeeroooooooy!]

Så skrev en person invite.

Så invita jag, och då skrev jag LFM [Leeeeeeeeeroooooooy!]

Och fick typ 6 pers, och vi stack till blackrock spire och dödade 50 whelps under 15 sec^^.

Blev så glad efteråt :D

 

Är nog en av dom första som har gjort [Leeeeeeeeeroooooooy!]

under level 60 ^^.

För själva meeting stone är level 45.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hihi, igår fick jag min första titel i level 50^^ dvs Jenkins!!!

Skrev bara, LFG [Leeeeeeeeeroooooooy!]

Så skrev en person invite.

Så invita jag, och då skrev jag LFM [Leeeeeeeeeroooooooy!]

Och fick typ 6 pers, och vi stack till blackrock spire och dödade 50 whelps under 15 sec^^.

Blev så glad efteråt :D

 

Är nog en av dom första som har gjort [Leeeeeeeeeroooooooy!]

under level 60 ^^.

För själva meeting stone är level 45.

Du är nog inte en av de första nej.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...