SNUFFINATOR Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 [Level 40] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 (redigerat) [Level 50] fast på en annan char : p Redigerat 5 Januari 2011 av Snuff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Fick titel The exlporer på min 85 hunter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 [Looking for Multitudes] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 [Level 60] , nu ska jag farma pvp en liten stund för att få råd till pvp gear =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamerFred Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 [Fishing Diplomat] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 [Fast and Furious] 40 på min warrior på två dagar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 (redigerat) Fick titel The exlporer på min 85 hunter.Kommer ihåg när jag tog den på min rogue i 80.. :P lite enklare nu kan jag tänka mig. Redigerat 7 Januari 2011 av Caapow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Kommer ihåg när jag tog den på min rogue i 80.. :P lite enklare nu kan jag tänka mig.Mycket enklare! Nu kan vem som helst ha den i princip, innan behövdes tålamod och ett jävla anamma för att man skulle orka springa hela vägen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DvN Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 [Ready For Raiding] [World Explorer] ( samt Outland Explorer, Northrend, Kalimdor, Eastern Kingdoms och Cataclysm ) [Heroic: Blackrock Caverns] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 En massa dungeons done (classic, ca 10 stycken):) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 [Level 40] på min undead mage :) [Level 10] på min tauren warrior :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg