Rullis Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 100 quest complete. på min nya fina draenei hunter (L) En ny hunter? O_o Hunter, självklart. Pallar inte börja nya classer o lära mig allt sånt ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 (redigerat) 100 quest complete. på min nya fina draenei hunter (L) En ny hunter? O_o Hunter, självklart. Pallar inte börja nya classer o lära mig allt sånt ;D Orka bara kunna köra en klass (som för övrigt inte kräver någon skill alls). Ska man vara pro måste man kunna vara flexibel av sig. Hursomhelst [Higher Learning] för andra gången, fast nu på min DK. Redigerat 18 Mars 2009 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Level 80! för en kvart sen =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 100 quest complete. på min nya fina draenei hunter (L) En ny hunter? O_o Hunter, självklart. Pallar inte börja nya classer o lära mig allt sånt ;D Orka bara kunna köra en klass (som för övrigt inte kräver någon skill alls). Ska man vara pro måste man kunna vara flexibel av sig. Hursomhelst [Higher Learning] för andra gången, fast nu på min DK. Planerar inte på att bli pro på wow inom allt som finns här. Kör hunter för det är kul, är van vid det, ORKAR inte börja på något nytt o lära mig, har ingen anledningen för det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 (redigerat) 100 quest complete. på min nya fina draenei hunter (L) En ny hunter? O_o Hunter, självklart. Pallar inte börja nya classer o lära mig allt sånt ;D Orka bara kunna köra en klass (som för övrigt inte kräver någon skill alls). Ska man vara pro måste man kunna vara flexibel av sig. Hursomhelst [Higher Learning] för andra gången, fast nu på min DK. Hade inte du två druids? =p (Vet att det inte har med din flexibilitet att göra, undrar bara) Redigerat 18 Mars 2009 av Tunnelvision Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 100 quest complete. på min nya fina draenei hunter (L) En ny hunter? O_o Hunter, självklart. Pallar inte börja nya classer o lära mig allt sånt ;D Orka bara kunna köra en klass (som för övrigt inte kräver någon skill alls). Ska man vara pro måste man kunna vara flexibel av sig. Hursomhelst [Higher Learning] för andra gången, fast nu på min DK. Hade inte du två druids? =p (Vet att det inte har med din flexibilitet att göra, undrar bara) Nope, en druid. En Hunter. En Death knight. En Warrior. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 Stormwind Stockade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 Can I Keep Him? På min 26 Wlock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 Alla HoL achievements på hc. [Lightning Struck] [shatter Resistant] [Timely Death] [Heroic: Halls of Lightning] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 [safe Deposit] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zanter Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Tro vad ni vill men... Heroic: The Twilight Zone Black Temple 500 Emblems of Heroism! Northrend Vanguard Vad? Jag tänkte att folk kanske inte trodde mig när jag skrev att jag tog Sarth + 3 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Tro vad ni vill men... Heroic: The Twilight Zone Black Temple 500 Emblems of Heroism! Northrend Vanguard Vad? Jag tänkte att folk kanske inte trodde mig när jag skrev att jag tog Sarth + 3 :P Inte speciellt svår på 25 man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg