Guggo Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 Noble Gardener Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 [Chocoholic] Öppnat cirka 600 ägg nu, inte ett klädesplagg :S Bara choklad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 [Chocoholic] Öppnat cirka 600 ägg nu, inte ett klädesplagg :S Bara choklad. Köp kläderna av chokladen då. Loot achievementerna behövs inte för meta achievementet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 Heroic: I choose you, stormcaller brundir Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 [Chocoholic] Öppnat cirka 600 ägg nu, inte ett klädesplagg :S Bara choklad. Köp kläderna av chokladen då. Loot achievementerna behövs inte för meta achievementet. Men jag samlar points ^^ Vill ha allt :P Har nästan 6000 nu så vill ha dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Noble titeln chockladen var fett jobbigt i början ;( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Noble titeln chockladen var fett jobbigt i början ;( ja skaffade den achivementen på första dan =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 (redigerat) Jag är Dvärg och fick nu min andra champion achivement: [Exalted Champion of Gnomeregan] [Champion of Gnomeregan] + Äntligen efter 1200 ägg öppnade fick jag med 4 äggs mellanrum: [Dressed for the Ocassion] [sundays Finest] Fick även Surge Needle Ring (Bästa physical-dps ringen i spelet) av vanlig Malygos och ja, jag equippade den, även om den säljs för 7000g så var det värt det :) Redigerat 29 April 2009 av Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Jag är Dvärg och fick nu min andra champion achivement: [Exalted Champion of Gnomeregan] [Champion of Gnomeregan] Du slackar ;< 6 till seals och jag får min 3:e stad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 (redigerat) [Heroic: Staying Buffed All Winter] [Heroic: The Antechamber of Ulduar] [Exalted Champion of Thunder Bluff] [Champion Of Thunder Bluff] edit; [Heroic; But I'm On Your Side] Redigerat 29 April 2009 av Rullis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 [World Explorer] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg