Xade Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Aha, okej :) Då blir jag snart Crusader ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Trodde man fick en title för det där när man blev exalted med alla. :< (tänker INTE på ambassador) Menar du typ of the Horde? Som achievement heter nästan, "Champion of the Horde" Of the Horde är ju redan en titel, 100k hk Icke. Jag är säker på att någon har sagt detta, eller flera har sagt det men dem sa att man fick titlen "Crusader" när man hade fått exatled champion of ----------. Um jo, 100k hk ger visst titeln of the horde uhm, jag pratade om crusader? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Trodde man fick en title för det där när man blev exalted med alla. :< (tänker INTE på ambassador) Menar du typ of the Horde? Som achievement heter nästan, "Champion of the Horde" Of the Horde är ju redan en titel, 100k hk Icke. Jag är säker på att någon har sagt detta, eller flera har sagt det men dem sa att man fick titlen "Crusader" när man hade fått exatled champion of ----------. Um jo, 100k hk ger visst titeln of the horde uhm, jag pratade om crusader? "Of the Horde är ju redan en titel, 100k hk" "Icke." Fel quote eller vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Trodde man fick en title för det där när man blev exalted med alla. :< (tänker INTE på ambassador) Menar du typ of the Horde? Som achievement heter nästan, "Champion of the Horde" Of the Horde är ju redan en titel, 100k hk Icke. Jag är säker på att någon har sagt detta, eller flera har sagt det men dem sa att man fick titlen "Crusader" när man hade fått exatled champion of ----------. Um jo, 100k hk ger visst titeln of the horde uhm, jag pratade om crusader? "Of the Horde är ju redan en titel, 100k hk" "Icke." Fel quote eller vad? Blev väl ett litet misstag där då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 [A Void dance] [Defensless] Fick dom på samma VH HC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Har nog aldrig sett någon som inte fått [Defenseless] ^^ I alla fall [Drop it] döda massa folk med saker i SoA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 det var inte så .. ehmm.. svårt. FL är nog lättaste bossen genom tiderna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 [The Diplomat] [stockade] Båda på min level 73 Troll Hunter. Förresten, hur får man sköldpadde mountet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 [The Diplomat] [stockade] Båda på min level 73 Troll Hunter. Förresten, hur får man sköldpadde mountet? Fishing i northrend schools Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 Japp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 Fick Damage Control genom att vara i lavan vid BRD och bara hela mig så att jag inte dog så att mina teammates kunde summona upp mig igen. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg