Rullis Skrivet 29 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2009 Exalted Champion of Silvermoon Exalted Champion of the Horde Exalted Argent Champion of the horde Ambassador Of The Horde Leading The Cavalry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 (redigerat) Paladinen: Culling of Time Culling of Stratholme Heroic: Culling of Stratholme (fick mounten) King's Bane Utgarde Pinnacle Heroic: Utgarde Pinnacle Northrend Dungeon Master Needy (rolla 100 på Tanking svärdet) 25 Fish Heroic: Shattered Halls Shattered Halls Heroic: Ramparts Heroic: Blood Furnace 280% Flying .. Achievement. Tror det var alla jag fick idag. Bara Oculus: HC kvar på Heroic Dungeon Master tror jag. :) Redigerat 30 Maj 2009 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 oO nice stuff. + du fick mounten! 500 daily quests complete Lose Your Illusion Knock On Wood Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Explore Northrend Explore Outland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 [Gotta Go!] (Anub Rekhan 4 min) [Chaos Theory] (Nexus Anormalus) [Good Grief] (Maiden of Grief 59 sec) Sen tog jag Onyxia Solo på Paladinen, det är ett achievement för mig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 (redigerat) [Level 70] [utgarde Keep] Redigerat 31 Maj 2009 av Hilmer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 [Level 70] [utgarde Keep] Samma B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 (redigerat) Efter ungefär... 166 runs på 3 gubbar tillsammans, Fått svärdet på DKn och nu Mounten på Paladinen :I Klagar inte, men ville ha Mounten på Dkn :P Aja får väl... sälja den typ.. eller kasta den. Redigerat 1 Juni 2009 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Dödade äntligen Eregos. Fick: [The Oculus] [Heroic: The Oculus] [Northrend Dungeonmaster] [Norhtrend Dungeon Hero] [Champion of the Frozen Wastes] [Timeer Forsees] [Proof of Demise] Allt på samma gång ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Nice! (Y) [The Party's Over] [Disgracin' The Basin] [Heroic: Substraction] [second That Emotion] [Disarmed] [stockin' The Furnance] [Kiss And Make Up] [5000 Honorable Kills] [World Wide Winner] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 [Deadmines] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 [Drive Me Crazy] [The Secrets of Ulduar] [The Descent of Madness] Alt run Ulduar clear på en kväll, neat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg