Superharry05 Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Det har ju kommit PvP till Rs och sammtidigt har det kommit Corrupt grejer Ex: Corrupt dragon chainbody Jag undrar vad är det för nått och vad det är för skillnad mellan vanlig Dragon??? Svara gärna om ni vet. (*.*) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Man kan bara ha dom i en halvtimme tror jag sen går dom sönder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Procastinatio Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Corrupt är dragon armour fast för free players så dom kan "låna" en d chain eller full dragon i 30min när man är free player. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Superharry05 Skrivet 21 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 ok tackar för tipsen :-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Men jag har inte fått det?? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 vart får man tag i dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 vart får man tag i dem?Random drop på PvP worlds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Haha coolt då får man väll börja pka med sin pure då :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 vart får man tag i dem?Random drop på PvP worlds. eller så helt enkelt köper man från Grand Exchange...^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Och hur mycket kostar det? :o Måste ju vara dyrt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 (redigerat) Och hur mycket kostar det? :o Måste ju vara dyrt.Det är dyrt.En corrupt dragon chainbody kostar runt en mille. Och för att kunna använda corrupt så måste du vara lvl 60 i defence och attack. Corrupt items är random drops. Den enda chansen att du får en är att du är ute i slagfältet så länge som möjligt, dvs att du inte är ett safe zone. Har du varit utanför en safe zone ca 1 timma så chansen att du får ett corrupt i en drop stor. Kan även lägga till att ju längre du är utanför en safe zone desto bättre drops får du. Redigerat 3 November 2008 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Men ähum, var det så att skiten går sönder efter 30 minuter igen som någon sa ? Ganska värdelöst att spendera en mille på en 30 minuters armor. Visseligen bra, men endå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg