WASD Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 http://www.wowhead.com/?forums&topic=48283 Idag kom det paket till Booty Bay, när man öppnar dom får man en infektion som varar i 10 minuter, när det tar slut blir man en Zombie och kan anfalla hordes/alliance, man kan även som Horde-zombie prata med Alliance-zombies, om man som zombie anfaller någon så blir dom också infekterade, även NPCs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 Om du är dwarf kan du stoneforma när du fått diseasen så blir du en zombie direkt. Då slipper du vänta i 10 minuter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 Hur vet man när paketen kommer till olika ställen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 Kommer bara till BB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 om du e mage kan du iceblocka så får du zombie-buffen direkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 Skulle bara skriva lite RPG-igt när jag skrev att det kom ett paket till BB :P When you're infected, you can either run to a nearby Argent Healer or any player who can cure diseases to get it removed .... or you can turn into a zombie by : * Waiting for the end of the timer (10 minutes) * Getting killed by a zombie. * Dueling another player and letting him kill you * Using some of the existing "immunity" abilities like Stoneform, the paladin's bubble, or Ice Block for mages. http://www.mmo-champion.com/index.php Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 Slaktade lite i duskwood med en raid :D Första gången jag logga in på typ 1 år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 (redigerat) ja hatar att dom la dit den grjen!! :angry: de va ett gäng som slakta i human starter area, och ja kunde OMÖJLIGEN göra mina quests där med min nya priest!! de till och med dödade healern!! FUCK U BLIZZARD!!! Redigerat 24 Oktober 2008 av Yiazmat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Jag körde med min druid med några kompisar igår och vi attackerade dom här gröna väktarna i booty bay så nu kan jag ej nå dom här boxarna för jag är unfriendly med dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Jag körde med min druid med några kompisar igår och vi attackerade dom här gröna väktarna i booty bay så nu kan jag ej nå dom här boxarna för jag är unfriendly med dom Osmart, nu kan du inte flyga till / från nån stad, t.ex. Gadget, BB, Ratchet, Stället i Duskswallow marsh och nån till, typ Area 52.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Jag körde med min druid med några kompisar igår och vi attackerade dom här gröna väktarna i booty bay så nu kan jag ej nå dom här boxarna för jag är unfriendly med dom Osmart, nu kan du inte flyga till / från nån stad, t.ex. Gadget, BB, Ratchet, Stället i Duskswallow marsh och nån till, typ Area 52.. Jo? Som priest och paladin går det iaf (jag vet att han är druid).Bara att bubbla och springa ut som en galning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Jag körde med min druid med några kompisar igår och vi attackerade dom här gröna väktarna i booty bay så nu kan jag ej nå dom här boxarna för jag är unfriendly med domDöda lite Blodsail pirater Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg