Offspring9 Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Jag tycker att på spelforum borde det finnas Tony hawk spelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 (redigerat) Precis som med alla andra förfrågor om sub-forum: Om det kommer många Tony Hawk trådar så blir det tillslut ett sub-forum av det, du får prata om Tony Hawk även om det inte finns ett sub-forum för det, jag tror att det aldrig kommer komma ett Sub-forum för det. ( http://img177.imageshack.us/img177/1558/answernoek4.jpg ) Redigerat 25 Oktober 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Ser du några Tony Hawk-trådar? Nej, exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Det kommer bara att bli inaktivt men du kan väll göra såna trådar i typ forumet dator om du har det till dator. Så enkelt är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 29 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Ser du några Tony Hawk-trådar? Nej, exakt. Jag se4r massor av tony hawk trådar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Har du inte lagt märke till att man kan posta längst ner i Spelforumet? Posta där! Själv tycker jag att det ska finnas "Star Wars-spelen" 200+ spel. Väldigt specifikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 (redigerat) Ser du några Tony Hawk-trådar? Nej, exakt. Jag se4r massor av tony hawk trådar! Jag har sett 2. Redigerat 29 Oktober 2008 av Hetfield05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 (redigerat) Om jag tänker efter har jag nog sätt mindre än 10 Tony Hawk-trådar under hela min tid på fuska.se och 1 av dom gjorde jag själv för ca. 2 år sen. Det blir 2 trådar per år = inte värt ett subforum. Redigerat 30 Oktober 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Ser du några Tony Hawk-trådar? Nej, exakt. Jag se4r massor av tony hawk trådar! För att du är målinriktad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.