Garone Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Checkade en låt - gillade dem inte. Orsak: Gillar helt enkelt inte stilen, faller mig inte i smaken att lyssna på detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Samma här, Coldplay är alldeles för dryga. De har väl gjort nån ok låt, men inte så mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Viva la Vidia gillar jag. Tror jag känner igen Fix You som Zimens nämnde också. Men kan nog hålla med Fruktnystan annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Gillar inte heller cold play. Enligt mig är dem för mesiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Viva la vida For the win Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.