eeewwhh Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Tja. Det skulle vara kul om gitarristerna här på fuska skulle vilja skriva vilken låt dom är mest stolt över. (Som dom kan ofc.) Man får gärna länka en sida med tabsen/Video till den utifall någon annan skulle vara sugen på att lära sig den låten. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 (redigerat) Tja. Det skulle vara kul om gitarristerna här på fuska skulle vilja skriva vilken låt dom är mest stolt över. (Som dom kan ofc.) Man får gärna länka en sida med tabsen/Video till den utifall någon annan skulle vara sugen på att lära sig den låten. :) Jag kan Metallica-One inklusive solot.Jag är självlärd och har lärt mig låtarna utan tabs. Redigerat 24 Oktober 2008 av Mugaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Tja. Det skulle vara kul om gitarristerna här på fuska skulle vilja skriva vilken låt dom är mest stolt över. (Som dom kan ofc.) Man får gärna länka en sida med tabsen/Video till den utifall någon annan skulle vara sugen på att lära sig den låten. :) Jag kan Metallica-One inklusive solot.Jag är självlärd och har lärt mig låtarna utan tabs. Så du har lärt dig genom att lyssna? Låter det bra när du kör då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Tja. Det skulle vara kul om gitarristerna här på fuska skulle vilja skriva vilken låt dom är mest stolt över. (Som dom kan ofc.) Man får gärna länka en sida med tabsen/Video till den utifall någon annan skulle vara sugen på att lära sig den låten. :) Jag kan Metallica-One inklusive solot. Jag är självlärd och har lärt mig låtarna utan tabs. Så du har lärt dig genom att lyssna? Låter det bra när du kör då? Aa, jag lyssnar och spelar det jag hör.Det låter som det ska när jag spelar tycker jag : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 hmm... kan spela one också men bara typ halva solot eftersom jag inte tycker låten är värd att slösa min tid på, alltså den är så enformig.. ehmm... jag gillar att spela raining blood, vet inte om man kan vara stolt för att spela en så lätt låt men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 hmm... kan spela one också men bara typ halva solot eftersom jag inte tycker låten är värd att slösa min tid på, alltså den är så enformig.. ehmm... jag gillar att spela raining blood, vet inte om man kan vara stolt för att spela en så lätt låt men..Vadå enformig?Vad är enformigt med den?Finns ju typ 3 solon i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 (redigerat) Metallica - ...And Justice For All Utom den snabbare delen av först solot ofc. Redigerat 24 Oktober 2008 av KuzunE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 jag vet inte... när jag är trött så vet jag oftast inte vad jag skriver :P men jag är så less på låten, jag hatar den och tycker den suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flyktsoda Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Solot i Led Zeppelin's Stairway To Heaven och outro-solot i Comfortably Numb av Pink Floyd. Riktigt stolt faktist. :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Deep purple - Smoke on the water. :) Iaf verserna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 The kids arent alright - The offspring Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 hmm... kan spela one också men bara typ halva solot eftersom jag inte tycker låten är värd att slösa min tid på, alltså den är så enformig.. ehmm... jag gillar att spela raining blood, vet inte om man kan vara stolt för att spela en så lätt låt men..Haha, ja just det. Det vet väl inte ens hur en elgitarr ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.