HaSsE93 Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Jo har suttit här o lirat multiplayern, men problemet är att alltid mitt i en match står det ibland. "Wrong with Ubi's server" Sedan "You have been disconnected from the host" har lirat massor med dedicated där det inte finns host... Men detta händer fotfarande. Någon som vet, (har updaterat Punkbustern). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Det ända jag kan komma på är brandväggen eller att du har laddat ner det olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Kanske det är något fel hos Ubisoft eller något? Men varför är WASD anmäld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 24 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 OMG ska jag fixsa mobil o ta kort på mitt FC2 jag har det här jämte mig... Map och allt... Branvägg ska inte behövs, Liksom kommer in på spelet men efter halva spelet. "You have been disconeccted from the host". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 (redigerat) Ja du har förklarat felet bra varför ska du ta kort? printscreen räcker om det du behövs Om det inte är brandväggen så gissar jag att du har laddat ner det Redigerat 24 Oktober 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Det ända jag kan komma på är brandväggen eller att du har laddat ner det olagligt. Han borde väl inte kunna spela online alls om det var brandväggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Det ända jag kan komma på är brandväggen eller att du har laddat ner det olagligt. Han borde väl inte kunna spela online alls om det var brandväggen? Vet inte riktigt, har aldrig själv haft problem med en brandvägg är det bara i FC2 du får problemet, kan du spela andra online spel utan problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 25 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 (redigerat) Det ända jag kan komma på är brandväggen eller att du har laddat ner det olagligt. Han borde väl inte kunna spela online alls om det var brandväggen? Vet inte riktigt, har aldrig själv haft problem med en brandvägg är det bara i FC2 du får problemet, kan du spela andra online spel utan problem? Ja men allt är bra nu.. Och det dära med piratkopiering, det jag mena var att jag kunde fixa kort på min orginal cd och allt om du inte tror mig, ofta man lirar online med crackat spel o skit... Redigerat 25 Oktober 2008 av HaSsE93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hobb3 Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 antagligen brandväggen i routern som blockerar efter ett tag. ta reda på vilken port far cry 2 använder, öppna en webbläsare o skriv in din ip, sen kan lösenordet variera men default lösenorden brukar vara 1234 eller admin, du kan googla annars sen ä de bara o öppna porten. kan kolla här om du inte vet hur man gör Port Forward jag hade samma problem me cod 4, de gick o spela ett tag sen blev ja disconnectad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.