Viruz256 Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 tihi.... http://www.fuska.se/spel/pc/mall_maniacs_fusk-s3669.html Bara för det så kom jag att tänka på ett gammalt spel jag med. Det handlade om att tänka på elen eller nåt sånt. Elvis (El-vis) hette det. Jag hittade företaget som troligen gjort det (www.el-info.se). Det var i lågstadiet som alla på skolan fick spelet. Jag tror man bara fångade glödlampor. Men det vore skoj att spela det igen, om någon annan har det... skulle man inte byta glödlampor??? har för mig de... Kommer inte ihåg exakt vad man gjorde. Men visst kan det vart så... Har du spelat det? Min låsasstorebror fick det i 5:an:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Omg, kan någon lägga ut det? Vill bara testa typ. Kommer ju inte direkt köpa det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Du kan inte direkt köpa det heller då det kom med happy meal eller nått i McDonalds XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Big Mac faktiskt! Ser om jag kommer ihåg det imorrn så fixar jag det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Ok, bra... För jag hittade inte min egen skiva :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Jag har Mall Maniacs. xD Vann det i nån skit tävling när jag var liten. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Jag har Mall Maniacs. xD Vann det i nån skit tävling när jag var liten. xDKan du rippa och ladda upp... (Antar att detta är lagligt då det inte finns till försäljning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 GUD! Jag kommer också ihåg det spelet, minns att jag tyckte det var roligt som f*n ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
summmer Skrivet 3 April 2012 Rapport Dela Skrivet 3 April 2012 Hej! El-vis! Tänk vad man bli nostalgisk :P Jag hade behövt få tag på El-vis spelet eller få info om det. Är det någon som har det? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 4 April 2012 Rapport Dela Skrivet 4 April 2012 http://dl.dropbox.com/u/7999872/Mall%20Maniacs.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 April 2012 Rapport Dela Skrivet 4 April 2012 http://dl.dropbox.com/u/7999872/Mall%20Maniacs.rarDet där är min dropbox :D La upp på youtube med länken där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 5 April 2012 Rapport Dela Skrivet 5 April 2012 Det där är min dropbox :D La upp på youtube med länken där.Haha vafan! :PSåg inte att det var du! xD sökte bara Mall Maniacs på youtube så kom den upp med länk :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.