The Moose Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Hösten är här och The Moose har återvänt litegrann till Fuska.se för att kolla läget. Vissa tycker hösten är grå och trist men man lär sig nog att upptäcka dess vackerhet också, de fina färgerna och den friska luften som man kan njuta av. Hur ska ni spendera ert höstlov? Ska själv ta det lugnt och spela Xbox 360 och umgås med vänner och familj! Ha en fortsatt trevlig helg så kanske vi ses på forumet! http://www.whitehorseinnvermont.com/images/foliage.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Eftersom mitt 360 kommer tillbaka på måndag, och jag har förhandsbokat Fallout 3 och Fable 2, och eftersom jag inte har spelat klart Lost Odyssey, OCH eftersom jag knappt börjat på Tomb Raider: Anniversary och Viva Pinata, så är det rätt uppenbart vad jag ska göra (leka i skogen!). Kul att du är tillbaks, förresten. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 jag kommer hoppas på att jag kommer få mitt 360 med RROD tillbaka under lovet så jag kan spela Saints Row 2. Jag lämnade in mitt 360 i måndags och det kom till stället det ska i torsdags/onsdags. jag får bara hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Ska spela lan hela veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Ska spela lan hela veckan. Vilket spel? Kommer själv lira Saints Row 2 också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 (redigerat) Ska spela lan hela veckan. Vilket spel? Kommer själv lira Saints Row 2 också! Brukar vara cs på dagen, natten drar vi igång WoW.Och drygar i ventrilo innan en tupplur. Redigerat 25 Oktober 2008 av Kinaputt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Ska lira Far Cry 2 och WAR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Ska spela lan hela veckan. Vilket spel? Kommer själv lira Saints Row 2 också! Brukar vara cs på dagen, natten drar vi igång WoW.Och drygar i ventrilo innan en tupplur. Låter kul, bäst att ladda upp med Jolt-dryck då alltså, hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 sova, se på duck tales, spela gitarr, umgås. om jag får min vilja igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 sova, se på duck tales, spela gitarr, umgås. om jag får min vilja igenom. Haha Duck Tales är ju grymt! Gamla VHS-kasetter du har eller nya avsnitt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 (redigerat) Ska vara med kompisar, spela gitarr, vara ute sent (Bara för att jag kan) och se på film mm. :) Redigerat 26 Oktober 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 (redigerat) På höstlovet ska jag surfa på internet och spela Brawl och Mario Kart på mitt wii (ska även vara på fritids). Och jag ska spela DS också. Redigerat 28 Oktober 2008 av Pikachu456 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.